Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 Hva skjedde egentlig med henne? Jeg erindrer noen greier fra i fjor, men så har jeg hatt en pause i lang tid. Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #2 Skrevet 6. september 2009 Hun er vel ikke her mer. Har ikke sett innlegg fra henne på mange måneder..
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #3 Skrevet 7. september 2009 Eller bytta nick. Eller så var det faktisk sant det hun skrev om. Håper ikke det da:s
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #5 Skrevet 7. september 2009 Hun tenkte faktisk jeg også på. Lurer veldig, var det bare oppspinn alt sammen, har hun bytta nick eller er hun død?? Skulle ønske det var noen her som faktisk visste, selv om jeg veit det er noen her som vil si at dem veit at alt bare var ei diger skrøne. Selv trodde jeg på historien hennes, og tror på den enda. En tragisk historie som virkelig rørte meg ved hjerteroten. Og jeg går for å være en kald og kynisk person. Håper alle mirakler la seg over henne og at hun lever i beste velgående sammen med sin familie. ELLER, om det var en fake historie syntes jeg hun nå kunne stått frem. Det er faktisk et fåtall dibbere som har medfølelser.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #6 Skrevet 7. september 2009 Hvis du tror på historien hennes så skjønner du jo at hun er død?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #7 Skrevet 7. september 2009 Ble nysgjerrig når dette med lionkittens pågikk, så jeg satte meg ned å leste samtlige innlegg hun hadde skrevet her over flere år.. ingenting der som tydet på at hun var en løgnaktig person i hvertfall.. virket som en normal, oppegående person. Så godt mulig hun er død, dessverre.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #8 Skrevet 7. september 2009 I sommer har jeg opplevd at en i familien fikk kreftdiagnose (utav det blå). Ingen smerter eller plager på forhånd. Full spredning, og døde bare 2-3 uker etter å ha fått diagnosen. Så at det er mulig, er nok sant, ja.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #9 Skrevet 7. september 2009 nå ble jeg nysgjerrig. hva er det med lionkittens?
Cat.68 Skrevet 7. september 2009 #10 Skrevet 7. september 2009 Jeg snakket en del med henne på Pm uten at det for den saks skyld er noen bevisbyrde. Ingenting med det hun sa eller vi snakket om skurret i mine ører og jeg tror fullt og fast på historien hennes. Siste gangen vi snakket var hun veldig dårlig, og jeg mener hun sa hun var hjemme fra sykehuset på perm. Vi snakket om mye løst og fast og den siste meldingen gikk fra meg og hun skulle sende meg en melding tilbake med svar om noe jeg spurte om,(hva er ikke relevant) og det ville ta noen dager, og litt lenger hvis hun måtte tilbake på sykehuset fortere en hun tenkt. Spøsmålet mitt var noe som hun helt sikkert ville svart på uansett om hun var syk eller bløffet så i så måte forventet jeg svar. Det fikk jeg aldrig, og jeg antar at hun ikke lenger er med oss. Det hele stemmer også veldig gott med hvordan hun mådde og tidsperspektivet hun fått av legen. Dette er bare trist, og å spelukere gjør oss sikkert ikke klokere heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå