~~~~<3 Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 jeg var svært dårlig i svangerskapet så jeg var hjemme hele tiden. når er gutten 7 måneder og jeg har søkt han inn i barnehage når hn er 10. men jeg får ikke plass før i august til neste år... tror jeg blir gal utav å være hjemme... har så lyst å jobbe... finner ingen dagmamma heller.. alle har fullt..
~~~~<3 Skrevet 6. september 2009 Forfatter #2 Skrevet 6. september 2009 noen som har noen ideer om ting jeg kan finne på med gutten min.. alle jeg kjenner som har barn har dem i barnehage.. jeg går to timer langt tur hver dag.. da får både jeg, gutten og hunden frisk luft:) men jeg tenker på når han blir litt større å krever mer leking.. hvordan aktiviteter kan jeg gjøre?
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 6. september 2009 #3 Skrevet 6. september 2009 Finnes det åpen barnehage i nærheten av der du bor? Kan jo prøve det.
Halepadde Skrevet 7. september 2009 #4 Skrevet 7. september 2009 Trene på et treningssenter med barnepass. Du får litt tid for deg selv og det er godt for kroppen med litt rolig trening hele graviditeten.. Samtidig får barnet ditt leke med andre unger.... Mini'en min elsker å være på barnepassen:)
Halepadde Skrevet 7. september 2009 #5 Skrevet 7. september 2009 he, he..skjønner ikke hvorfor jeg tenkte du var gravid, men men...samme det...da er det jo enda bedre med trening....
Jente 06 + aprilgutt 09 Skrevet 7. september 2009 #6 Skrevet 7. september 2009 Sett opp en "lapp på butikken" eller en annonse her på dib, sikkert noen i nærområdet ditt som også er hjemme m barn, som du ikke kjenner:) Når han blir litt større kan du jo ta han m på lekeplass også, og der treffer man jo andre barn+ voksne...Og åpen barnehage som ble nevnt...Ofte arrangeres det Trilletreff også, i regi av den lokale menigheten, og det er ikke noe kristent ved det:)Vet at Turistforeningen arrangerer gåturer med baby, sjekk litt her og der!
flypapir Skrevet 7. september 2009 #7 Skrevet 7. september 2009 Hei! Min gutt er også 7mnd gammel og jeg skal heller ikke ha ham i bhg før neste høst (selvvalgt). Det jeg skal gjøre er å finne meg en deltidsjobb når permisjonen går ut i oktober. Håper å kunne jobbe litt kvelder/helger. Kjenner at jeg trenger påfyll... Tror også at jeg da vil nyte tiden jeg har med minstemann enda mer. Her hvor vi bor finnes det ingen åpen barnehage, men det har vært babysang. Nå venter jeg på at det skal starte opp igjen slik at vi kan henge oss med. Er også trilletreff på kirkecafeen samt babysvøming noen lørdager. Jeg deltar på det jeg kan og på den måten blir jeg kjent med andre som også er hjemme med små barn.
2smågull Skrevet 7. september 2009 #8 Skrevet 7. september 2009 hey jeg fikk 2 tette. og rakk ikke ut i jobb imellom svangerskapene. så da når minsten var rundt halvåret var jeg sååå lei av å gå hjemme. jeg var i åpen barnehage med barna. Men jeg følte jeg trengte no mer "voksenkontakt". Jeg var så heldig å bli invitert på et hudpleiekurs og syns det var veldig godt å komme seg ut litt uten barn også. Jeg fikk også tilbud om å begynne med dette selv. Og jeg tenkte at dette var min mulighet til å komme meg ut uten barn ( og dårlig samvittighet) . Og det var kjempegøy. jeg tjente penger samtidig som jeg fikk kommet meg ut blant andre damer! Og barna fikk tilfredstilt sine behov med å leke med andre på dagen. Og jeg holdt kurs når det passet meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå