endaengang Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 LowCarbHighFat Litt nysgjerrig på dette kostholdet. Noen med erfaringer og/eller meninger om dette?
chill+enda en til Skrevet 6. september 2009 #2 Skrevet 6. september 2009 Hei Jeg følger prinsippene der Har du vært inne på forumet til www.lavkarbo.no og kikket? Der er det mange med god peil og masser av erfaring, kan anbefales! Men, hva vil du ha ut av dette da? Endre livsstil for å se om dette kan gjøre godt for kroppen din, vektnedgang?
endaengang Skrevet 6. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2009 Skal ta en titt på den siden!! Takk! Vil kutte ned på karbohydratene i hverdagen. Men vil ha et "normalt kosthold" og spise meg mett på naturlige råvarer. Ikke vektnedgang jeg er ute etter, men noe som er naturlig og bra for helsa. Får nok lese litt, merker jeg...
chill+enda en til Skrevet 6. september 2009 #4 Skrevet 6. september 2009 Jeg har merket stor forskjell på kroppen min siden jeg la om kosten for 6 uker siden. Foruten at jeg har gått ned 1 kg i uka, så har jeg det generelt mye bedre, både psykisk og fysisk. (Jeg ligger på ca 15 gr karbohydrater pr dag). Det blir mye fisk, kylling, salat, olje, osv, og jeg er alltid mett og fornøyd :-) Her er forresten link til en blogg jeg er innom hver dag, flink dame som har god oversikt og oppskriftstips: http://lenabeatrice.net/ Hun har nylig vært på LCHF-seminar i Sverige, og dette har hun skrevet sitater og lagt til linker om. Nyttig og informativt Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå