:)novemberbarn:) Skrevet 6. september 2009 #2 Skrevet 6. september 2009 Jeg har termin 20 november og vi har kjøpt voksipose. Vet at det er en kjempegod pose som tåler mye:)
Kongeørna Skrevet 6. september 2009 #3 Skrevet 6. september 2009 Har voksipose fra før, den var strålende i kulda. Guttene min brukte den minst i to år hver. Den er like fin, og klar, for prinsessa i magen.
søte lille:) Skrevet 6. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2009 Hvordan vogn har dere da?
Kongeørna Skrevet 6. september 2009 #5 Skrevet 6. september 2009 Brio combi (fra 1994!) og tfk joggster.
Mam again! Skrevet 7. september 2009 #6 Skrevet 7. september 2009 Jeg var veldig i tvil om jeg skulle ha det eller ikke. Det er så forvirrende med alle de forskjellige typene man kan velge mellom og utrolig dyre er de også, synes jeg. Vurderte å bare ha lammeskinn i bunnen av vogna, kle ungen i ull og god bobledress og så toppe med ei dyne. Det tror jeg ville kunne være godt nok, men nå var jeg heldig og fant en god pose med boblestoff ytterst og fleece innerst. Den var nedsatt fra 1000 til 500 kr, så da slo jeg til. Den er jo ikke beregnet for bruk på de kaldeste vinterdagene, men jeg planlegger å legge lammeskinnet i bunnen av posen, (det gjør den skikkelig lun og koselig også, akkurat som babyer liker det når de er helt små), og så kle småen med ull innerst og god dress. Blir det virkelig kaldt får jeg legge et babyullteppe oppå småen i tillegg, inne i posen. Tror dette skal funke bra! :-)
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 7. september 2009 #7 Skrevet 7. september 2009 Jeg har en Simo vogn, og skal først bruke en vognpose som en venninne skal lage:-) Kjekt med kreative og flinke venninner. Den er mindre enn voksiposen, så den brukes de første månedene. Går over til voksipose når det blir trangt i vognposen.
Dolly ønsker seg 3 ☆ Skrevet 7. september 2009 #8 Skrevet 7. september 2009 Veldig interessant å se hva andre tenker her. Fødte i november med forrige også og hadde vognpose da men det ble for varmt tror jeg. Bor i bergen og det var mild vinter og regnet for det meste. Tenker å prøve dyne denne gangen med lammeskinn i bunn og evt teppe på toppen. Har en fin strikket ytterdress i ull som snuppa i magen skal arve etter storesøster. Regner med det skal gå greit, men skulle det mot alle odds bli en kald vinter her så får vi dra frem igjen vognposen fra søsteren.
Sistah*G07*J09* Skrevet 7. september 2009 #9 Skrevet 7. september 2009 har emmaljunga duo edge fra 1.mann, så den skal vi fortsette å bruke. Å så har vi den gamle skinnposen som mannen min hadde da han var liten, som skal ligge oppi Bør ha vognpose i november vil jeg tro. Ihvertfall her nord for polarsirkelen Ellers så har vi voksi urban til småtten på 2år, den er SUPER!!!! og kan absolutt anbefale den. Følger med to overdeler, så når spebarnsoverdelen er for kort, så bytter man bare til den som er lengre
Mummimamma 09+12 Skrevet 7. september 2009 #10 Skrevet 7. september 2009 Vi har kjøpt Urban voksipose og Emmaljunga citycross. Gleder meg til å putte nurket oppi og trille turer! Med forhåpentligvis ingen bekkenplager!!!
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 7. september 2009 #11 Skrevet 7. september 2009 her har vi litt av hvert, lammeskinnspose som har gått i generasjoner, voksipose jeg får låne av eksen til samboer og vogndyne med lammeskinn under. Får se an værte og hva jeg skal er planen her. Men har hvert fall muligheter:) Vi venter på emmaljunga city cross som skal komme rundt uke 39 i kittys babyshop i sverige:)
♪ ♫ ♥ ♫ ♪ Skrevet 7. september 2009 #12 Skrevet 7. september 2009 Har kjøpt dunpose + lammeskinn til å ha under
Beate og lille snuppelure:-) Skrevet 7. september 2009 #13 Skrevet 7. september 2009 Jeg sydde en slags pose i ullstoff til å ha dyne nedi forrige gang (i okt) og det fungerte utmerket. Hadde lammeskinn under og gjerne et tynt ullteppe rundt babyen under ullposen. Og så kjøpte jeg en ullfleecedress fra nøstebarn som jeg var superfornøyd med. Kommer til å bruke dette denne gangen også. Nå har vi en voksipose også, så jeg kan jo bare se det an:-)
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 7. september 2009 #14 Skrevet 7. september 2009 Vi har quinny freestyle og skal ha lammeskinnspose i vogna
Romeren Skrevet 7. september 2009 #15 Skrevet 7. september 2009 Har lyst til å kjøpe voksi urban-pose. Bor i Bergen, så det vil kanskje ikke bli nødvendig.. Men mine foreldre bor i Trondheim, og det er dit vi skal i julen, så jeg tror det vil komme godt med uansett. Blir jo sikkert fint å ha for eksempel i pulk når vi en gang skal på skiturer, og greit å ha på teltturer. (Kan jo brukes helt opp til 6-årsalderen, så er sikker på at det på sikt vil være en nyttig investering.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå