fjollefrua Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 er det om å gjøre det villeste stuntet nå eller? Hehe...
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 7. september 2009 #2 Skrevet 7. september 2009 Herregud... Først værdama som synger, også begynner de fankern meg i sporten også!! =P Hva tror dere de gamle sier... Må jo tro det har klikka for hele verden.. Har jo det da men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå