Gå til innhold

hva syns dere om navnet sindre?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempeskjønt, ikke noe typisk poppisnavn... og man kan hete det som voksen også..

 

Jeg har vurdert det selv :)

Skrevet

synes det er litt veikt og tandert..

Skrevet

Sindre var ett av guttenavna vi vurderte, men vi fikk ei jente:)

Men Sindre er et navn som passer godt til navnet til jenta vår, så man skal adri si aldri, kanskje jeg får en sindre engang!

Skrevet

dere som ville ha kalt deres gutt for sindre. hvor gammle er dere?

jeg er 20 år og guttn min er 7 måneder.

alle på min alder har valgt navn som er så moderne som jeg syns ikke passer når barna blir store.

 

Skrevet

jeg er 24 år, venter mitt første barn.

 

Første anonym

Skrevet

23:28 her

Jeg er 30år, og kjenner sindre på 5år og sindre på 50år :)

Skrevet

Ikke helt øverst på min egen liste, men så absolutt et navn jeg både synes er kurant og liker godt selv.

Skrevet

Sindre var gutten som satt fremst til venstre på skolen, hadde ene hånda fremfor nesen, og pirka i nesen og spiste buser med den andre:)

Skrevet

Fint og greit navn. Jeg liker det :)

Liker ikke disse nymotens poppisnavnene jeg da...

Skrevet

jeg syns det er knallfint! Hadde det ikke vært for at fetter heter sindre, hadde jeg vurdert navnet sterkt. Jeg er 21 (og guttenmin heter forresten Nikolai)

Skrevet

Tja, skal jeg være ærlig synes jeg det er litt for "veikt". Tenker på en puslete liten mammadalt. Men smaken er som baken. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...