Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #3 Skrevet 6. september 2009 ja, men ikke etter mitt siste opphold på psykiatrisk avd
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #5 Skrevet 6. september 2009 Ja, det har jeg. Men det betyr bare at jeg ikke kunne identifisere det jeg så. Jeg vet ikke hva det var. Dette skjedde faktisk nyttårsaften rundt midnatt. Nå vil alle si at det var raketter jeg så Men det kan det ikke ha vært, for de slukner de. Dette var 2 ildkuler etter hverandre som gikk i en helt rett linje over himmelen. I helt jevnt tempo, og like lyssterke hele veien. De kom ikke "opp" et sted slik en rakett, de bare gikk over himmelen som sterkt lysende kuler, høyt oppe. Flere så dem samtidig med meg, og har sagt det samme. Jeg har tenkt på om det kunne være en slik "redningsrakett", men de har jeg sett mange ganger før, og de bare henger over et sted som lysende kuler. Dette jeg så, gikk fra nordvest til sørøst i jevnt tempo, og med like stert lys hele veien. I helt samme, og rette bane begge to. Det andre kom når det første hadde gått "bak" fjellet. Det var heller ikke satelitter, for de har jeg sett mange ganger, og de lyser for svakt i forhold til dette. Satelitter lyser som stjerner omtrent. Dette var MYE sterkere lys enn det. UFO betyr bare uidentifisert flygende objekt. Det er ikke dermed sagt at det er utenomjordiske vesener;)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #6 Skrevet 7. september 2009 Jeg har faktisk opplevd det samme som deg! Så en ildkule på himmelen, og så delte den seg i 2 stk og fortsatte videre bak fjellet. Jeg vet jo at dette ikke var noen romvesner som kom (eller var det kanskje det?), men det var et uidentifisert flygende objekt, altså en ufo. Skjedde i august, så ingen form for rakket. Var vel en liten meteoritt som kom inni atmosfæren, tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #7 Skrevet 7. september 2009 23:14 her. Nei, det var ikke meteoritter det jeg så, heller. For det også har jeg sett før, og de går faktisk mye fortere og litt annerledes bane enn dette jeg så. Jeg vet ikke hva det var, og flere jeg har snakket med i ettertid forklarer akkurat det samme som meg. Ja, kanskje det var romvesener hehehe.....
Gjest ->>- Skrevet 7. september 2009 #8 Skrevet 7. september 2009 Javisst... stort sett insekter av noe slag.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #9 Skrevet 7. september 2009 Jeg har ikke,men min mor og min tante har. Dette skjedde da de var 16-17 år gamle. De var på vei til jobb,og plutselig kom det en UFO (type flygende tallerkenlignende sak) seilende inn over dem. Den stoppet kanksje 10meter botenfor og 10 meter over dem,og stod stille der en god stund faktisk (kan ikke huske helt hvor lenge det var snakk om 5-10min kanskje). De så nå i hvert fall alt helt tydelig,og har gjort nedtegninger og skriverier av hele greia. Dette har selvfølgelig vært noe jeg har vært nysgjerrig på helt siden jeg var liten - om det virkelig er sant. Begge står hardnakket på sitt og har gjort det i 40 år nå,.. Mamma har sverget på våre liv til og med,så jeg må jo bare tro henne selv om det høres sprøtt ut. Var visst i en tid der det var mye observasjoner av ymse slag på himmelen.
gutta00,05&09 Skrevet 7. september 2009 #10 Skrevet 7. september 2009 har ikke sett UFO, men har spist UFO-drops!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå