Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 at mødrene deres føler seg 'brukt' når dere er på besøk med ungene? Min mor, som jeg skjeldent er hos, føler seg så brukt når vi er der.. hun mener at det er hun som må passe ungene, noe hun da ikke gjør, fordi at jeg er der. hun har passet min førstefødte tilsammen 4 ganger da h*n var spebarn- noe hun ba om å få gjøre. tør ivertfall ikke å besøke henne nå, uten å måtte passe på at hun ikke føler seg brukt, stakkar.. hun er en sånn type, som kan gi bort penger, uten at du vil ta imot. -bli sur, forså å kaste pengene etter deg- og dagen derpå si, at jeg kun er der pga av pengene! hun er alkoholikker, så det er sagt.. Blir frustrert, jeg:(
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #2 Skrevet 6. september 2009 kjipt. Har følt det noenganger, men er ingen som har sagt det til meg.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #3 Skrevet 6. september 2009 er ikke morsomt ivertfall. føler nesten som det bare er min mamma som er sånn. har liksom ingen andre, og vil at ungene mine skal få ha mye med mormora si å gjøre, men er vannskelig det, når ståa er sånn. HI
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #4 Skrevet 6. september 2009 Min mor er ogå alkoholiker,husk at de som ruser seg "ser" kun seg selv,også seg selv og deretter seg selv. De har tunellsyn og klarer ikke sette fokus på andre,alt går på de hele tiden,uanset hva de er. Som f.eks at hun passet barnet,og da var det HENNE det var synd på. Skjønner at du er fruster,jeg har gått mange runder med meg selv,og svelget mange kameler pga moren min. Klem til deg.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 6. september 2009 #5 Skrevet 6. september 2009 Når vi er hos mine foreldre,så glir de automatisk inn i besteforeldrerollen,og jeg litt tilbake til når jeg var hjemmeboende..De gjør det meste med datteren min,og det er helt naturlig for oss.De har også passet henne endel,spesielt når jeg var alene.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #6 Skrevet 6. september 2009 23:12- godt å høre at det er flere av oss, selv om jeg ikke ønsker deg noe så vondt som en mor som ruser seg på alkohol. Ja, listen er forsovit ganske lang, når det gjelder hvordan hun har behandlet meg og mine søsken, så lenge jeg kan huske. Bæ bæ det rosa lam:)™: godt å høre at det finnes besteforeldre som bryr seg:)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #7 Skrevet 6. september 2009 Ja, listen er forsovit ganske lang, når det gjelder hvordan hun har behandlet meg og mine søsken på*, så lenge jeg kan huske. HI
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #8 Skrevet 6. september 2009 Samme her,moren min er en skapdranker. Hun har behandlet meg og mine søsken dårlig,hun får IKKE passe banebarna sine. Uaktuelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå