Gå til innhold

Hvordan oppbevarer dere lego?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på jakt etter en kasse til å ha legoen oppi. Bør ikke være for dyp for da blir det vanskelig å finne småtteriene. Men så bør det være lokk sånn at ikke han på 1,5 kan gå og rote når som helst...finner liksom ikke noe på ikea sine sider.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Europris har massevis av plastbokser med lokk i alle slags størrelser :)

Skrevet

Vi har en lekekasse fra Ikea med lokk og hjul under til å ha lego i .

Ellers har vi plastbokser med lokk fra jysk og europris til div. Jysk har hatt noen med prinsesser på for jenter og et eller annet guttete på de blå, de har lokk og hjul, og er litt mindre enn de fra Ikea.

Kommer litt an på hvor mye lego en har.

Skrevet

De fra Jysk har "klaffer" man fester lokket med, da er det lett for de store å få av og på, men vanskelig/umulig for en 1,5-åring.

Skrevet

I store plastbokser. Han har så mye lego (6-åring). En for Duplo, en for vanlig smålego, og en for alle Star Wars og Power Miners-settene hans.

Greit å holde oversikt.

Skrevet

Jentene har kasser til sin små Lego og kasser til Duplon ,men jeg har sydd et slags teppe til "min" Lego som når jeg legger den ut er det teppe og når en er ferdig er det bare til å snurpe sammen og all Legon er i en pose ... må selv klart ligge på teppet da ... enkelt å rydde enkelere å finne den delen en vil ha

Skrevet

Lillemor har en stor kurv til Duplon sin, ikke så veldig stor, og med håndtak på sidene slik at hun kan bære den lett. Plass til akkurat nok oppi der nå, men blir vel for liten etterhvert hvis det skal fylles på mer :)

Skrevet

Sånn teppe hadde vi som små forresten, helt genialt :) Stor rund sekk man bare åpnet knytinga på i enden og et lass med lego fløt utover :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...