Gjest Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 Hola ja jeg er hel spansk begge foreldrene mine er fra Barcelona
Patetica fåkksi Skrevet 3. november 2009 #5 Skrevet 3. november 2009 Yolanda, med foreldre fra Barcelona skulle man ikke tro du kaller deg selv spansk, men Catalana!
Gjest Skrevet 3. november 2009 #6 Skrevet 3. november 2009 Nei jeg gjør ikke det kaller meg ikke Catalana for det..Jeg er født i Norge . Pappa er egentlig fra sør spania.Men oppvokst i Barcelona Man kan vel komme fra Barcelona og ikke være Catalana. Jeg heter ikke Yolanda,men ja har kalle navn Yoli.Men det er av andre grunner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå