Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 Noen som vet hvor jeg kan laste ned aviser og slippe og betale for de?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #2 Skrevet 6. september 2009 Du kan ikke "laste ned" aviser uten å betale. Da kunne avishuset like godt lagt ned butikken.... Men alle de større avisene har en "forenklet" web-utgave fritt tilgjengelig. F eks: www.aftenposten.no www.dn.no www.bt.no www.aftenbladet.no www.adressa.no www.fvn.no
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #3 Skrevet 6. september 2009 Det vet jeg at det ligger ute. Det er bare noe i papirutgaven jeg vil lese idag og som ikke ligger på nett. Husker at jeg fant det en gang for lenge siden. Bare husker ikke hvor.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #4 Skrevet 6. september 2009 Det LÅ det derute fra enkelte aviser for noen år siden. Inntil avisene oppdaget at det sendte SALGET av papiraviser loddrett ned. Og en avis lever liksom av SALGET sitt. Så vil du lese noe i papirutgaven I DAG får du nok komme deg til nærmeste bensinstasjon og KJØPE den. Eller låne den på biblioteket i morgen eller overmorgen, alt etter bibliotekets rutiner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå