Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 Jeg har veldig behov for å utsette mensen neste måned. Passer veldig dårlig det tidspunktet den kommer på da.... Er det noen tabletter/piller man kan få hos legen, for å utsette dette ei ukestid?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #2 Skrevet 6. september 2009 Ja, det er noe som heter Primolut N. Fås på resept.
Tweak Skrevet 6. september 2009 #3 Skrevet 6. september 2009 Primolut N Ring legen og få resept slik at du kan begynne på den i tide. Jeg husker nemlig ikke når en skal begynne på de her og nå, og gidder ikke gå inn på felleskatalogen for å sjekke (det kan jo du gjøre!) :-) Brukte de selv en sommerferie da mensen ville komme den uka vi campet i telt... Da tar jeg mye heller tabletter tre ganger daglig! :-)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #4 Skrevet 6. september 2009 Takk for hjelpen.... 1 tablett, 3 ganger daglig, er virkelig verdt det da ja:)hehe... Ikke alltid det er like passende med den derre hersens mensen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå