Ronja&Odin Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 sitter på jobb på gardermoen og leser om dødsulykka som nettop har vært på maura..har sett abulansene kjøre i full fart forbi... uff så tragisk... ikke mye god stemning her nå nei :\
Shabby Cheap Chic Skrevet 6. september 2009 #2 Skrevet 6. september 2009 Ja jeg veit... Det er tragisk.. Jeg bor 10 min unna Maura..
Ronja&Odin Skrevet 6. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2009 uff, ekkelt og tenke på syns jeg... tenker jo selvsagt at det er mulig det er noen vi kjenner\vet hvem er osv... håper inderlig det går bra med de andre tre i allefall... usj... *tanker til famiie og pårørende*
Shabby Cheap Chic Skrevet 6. september 2009 #4 Skrevet 6. september 2009 Ja er ekkelt det der... Kjenner noen som bor i Maura å jeg... :S.. Man veit aldri.. Men trist er det...
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 7. september 2009 #6 Skrevet 7. september 2009 Jeg leste om dette i stad også. Tragisk at sånne ting skjer. Blir redd med engang for at det kanskje er noen jeg kjenner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå