Gå til innhold

dødsulykke på maura


Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter på jobb på gardermoen og leser om dødsulykka som nettop har vært på maura..har sett abulansene kjøre i full fart forbi... uff så tragisk... ikke mye god stemning her nå nei :\

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg veit... Det er tragisk.. Jeg bor 10 min unna Maura..

Skrevet

uff, ekkelt og tenke på syns jeg... tenker jo selvsagt at det er mulig det er noen vi kjenner\vet hvem er osv... håper inderlig det går bra med de andre tre i allefall... usj... *tanker til famiie og pårørende*

Skrevet

Ja er ekkelt det der... Kjenner noen som bor i Maura å jeg... :S..

 

Man veit aldri.. Men trist er det...

Skrevet

Jeg leste om dette i stad også. Tragisk at sånne ting skjer. Blir redd med engang for at det kanskje er noen jeg kjenner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...