Gå til innhold

Har alle fått innkalling til ordinær UL??


hjerterom

Anbefalte innlegg

Jeg venter og venter på brev, men har enda ikke fått noe. Skal føde i Bergen. Har dere andre som skal føde i Bergen fått innkallingen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. fikk svar på fredag. var hos legen 26. aug. så det tok ca. 10 dager. Skal på UL i midten av oktober. da er jeg i uke 18.

Men jeg skal til legen engang til før det også.

Blir kjempespennnende.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på første kontroll 13. august og da ble henvisningen sendt, fikk brev nå i helgen med innkalling til UL 12. oktober, da er jeg akkurat 19 uker tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Vet ikke om legen min har bestilt en gang...Jeg skal til kontroll hos legen min igjen i slutten av denne måneden og tenkte jeg skulle spørre han om det da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke fått,så jeg tror det er noe feil. Henvisningen skulle vært sendt i juli så jeg burde vel snart hørt noe da!! 14 uker på vei nå så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. :-) Jeg skal til ul 6. oktober. Gleder meg! Var på tidlig ul og alt såg veldig fint og, og termin stemte også. ;-) Nå skal jeg bare nyte svangerskapet og glede meg! Skal ikke i Bergen, men her gikk det ca 3 uker til jeg fikk svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 13.mars og har fått time i Bergen 12.oktober. Legen glemte å henvise meg første gang, så kan være greit å purre dersom det drøyer med innkallingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...