Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 En herlig plugg på 4295 g og 53 cm.. Vi fikk en prins til i guttegjengen min;o) Hadde en utrolig deilig fødselsopplevelse, og det var på tide at jeg skulle få oppleve det.. Hadde det artig underveis ;o))) Forteller historien senere.. Nå skal jeg kose meg med lillegutt... Har ikke fått navn enda..
Kongeørna Skrevet 6. september 2009 #3 Skrevet 6. september 2009 Spent på å høre historien din! Gratulerer!
Mamma'n til Mathea ♥spire12? Skrevet 6. september 2009 #4 Skrevet 6. september 2009 Gratulerer så masse!
h.hippo Skrevet 7. september 2009 #8 Skrevet 7. september 2009 Gratulerer så masse, gleder meg til den historien!
Gulan, gullet og gullklumpen Skrevet 7. september 2009 #9 Skrevet 7. september 2009 gratulerer så masse:)))
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 7. september 2009 Forfatter #10 Skrevet 7. september 2009 tusen takk all sammen;))))))))))))
venter barn nr 6 okt fødeklar Skrevet 7. september 2009 #11 Skrevet 7. september 2009 gratulerer med nye tilskudet i gutteklubben din, kos dere masse
enpå3ogenpå1 Skrevet 7. september 2009 #12 Skrevet 7. september 2009 gratulerer så masse masse. Så flott at det var en fin opplevelse. Kan jeg spørre om hvordan det går med pappan din (håper ikke jeg tråkket i salaten nå, har ikke vært så aktiv her de siste par ukene. Leste bare at det virkelig ikke sto bra til.....)
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 7. september 2009 Forfatter #13 Skrevet 7. september 2009 EnLitenEn ♥11/07 + 10/09♥ tusen takk for gratulasjonene... nei, kjære, går bra at du spør.. med pappa så er det veldig mye opp og ned, vi tar en dag av gangen.. for noen dager siden var han i fin form, i går var han ikke våken i det hele tatt.. vi håper at alt ska gå bra, men når vi har slike dager ser det veldig mørkt ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå