Gå til innhold

Hun skal vel ikke ha keisersnitt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, reagerte også på den, kanskje hun ikke har forstått at det ikke går ann å bestille barnet på termindatoen ;)

Skrevet

Siden de er så bestemt på datoen så skal de sikkert ha ks.

Spiller liten rolle for meg om babyen kommer ut her eller der. De gleder seg til å bli foreldre, hun gruer seg til fødselen osv. Akkurat som alle andre :)

Skrevet

Er det ikke mulig at fødselen kan bli satt i gang da?

Skrevet

leste at hun skulle ta ks,men så droppa hun det.. syns å d virker rart at hun mener hun skal føde den 9... hmm..kanskje hun blir satt igang da? ikke godt å vite..ønsker henne iallefall lykke til med fødselen!:)

Skrevet

Det står jo i artikkelen at hun skal føde naturlig da..

Men, hun blir kanskje satt igang..?

Skrevet

Selv om hun blir satt i gang den niende, så er det jo ikke dermed sagt at ungen kommer på den dagen.

Men jeg forstår det mest som om at hun går etter termindatoen, ikke at hun er så blond at hun tror at den kommer da.

Skrevet

ja..tror at de tror han kommer da siden det er termin?hehe blir arti å se! sjelden man blir satt igang på termin dato da!

Skrevet

men hun er vel strengt talt ikke den smarteste kniven i skuffen, så om hun har termin 9.9 så regner hun vel med at alle barn blir født på termin datoen da...

Skrevet

Ah det hadde jeg ikke tenkt på, at hun kunne settes i gang... Men trodde ikke dem gjorde det før man gikk et stykke over terminen?

syns også forøvring hun virker som en trivelig jente da..

(var ikke ment som et hetse innlegg, for å påpeke hvor dum hun er, men syntes det var så rart hun kunne vite datoen så eksakt, hvis det ikke var keisersnitt.)

Skrevet

Kan jo også hende at journalisten har vinklet det litt feil?

Skrevet

Hun går vel sikkert bare ut ifra terminen:) Mulig hun blir satt i gang også, jenta er jo ganske så spinkel...

Skrevet

Om man blir satt i gang er det ikke lenger en naturlig fødsel.

Jeg hadde ul termin den 9.september med nr 1(mens termin den 1.september) og selv om fødselen startet den 11.september var ikke ungen født før den 14.september og da med drypp de 6 siste timene siden jeg aldri fikk mer enn 4 cm åpning.

Skrevet

Hun snakker vel utifra termindatoen som er 9.9 var slik jeg skjønnte det. Og gruver seg akkuratt like mye som alle oss andre inne her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...