Gå til innhold

Hvis jeg kjøpet en mac...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har etter hvert blitt overtalt av flere her inne til å kjøpe mac... (og noen "ute" også...), men jeg lurer på en ting: Hvis jeg bestiller en mac book pro på apple.no, er den da klar til bruk? Ligger alt jeg trenger på den, eller må jeg kjøpe noe operativsystem, programmer eller liknende? Vil nødig sitte der med en svart skjerm,liksom... Jeg trenger dessuten å bruke word og excel i forbindelse med studier... Er det mulig å innstallere en officepakke (tror det er det det heter) fra 2003, som har vært brukt på vanlig pc eller må jeg kjøpe en som er beregnet for mac? Vil helst slippe å kjøpe noe mer, for den er jammen dyr nok som den er...

Så også at man kan bestille en neoprenbeskyttelsesveske på 3 mm og en skumgummiveske på 5 mm i tillegg, som passer til. Jeg tenkte å kjøpe den i neopren. Er det noen som har prøvd en eller begge og som har noen synspunkter på de? Hvilken er best? Trenger jeg ellers noe?

Når det står levering: 24 timer - betyr det da at den leveres innen 24 timer fra bestillingstidspunktet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skrivefeil i overskrifta ser jo bra ut... Mener selvsagt kjøper ikke kjøpet...

:-) Alle kommenterer nå sikkert det istedenfor å gi meg svar...

HI

Skrevet

Vi kjøpte mac fra apple for noen mnd siden og er meget fornøyde. (Men det tok et par uker før den kom.) Den er klar til bruk når du får den, så det trenger du ikke tenke på. Er mac nytt for deg, er det jo litt å sette seg inn i før du blir "kjent" med den.

Når det gjelder Office får man kjøpt dette til mac:

http://www.eplehuset.no/nyhet/office-mac--arbeidet-blir-plutselig-enklere-

130.aspx

http://store.apple.com/no/browse/home/shop_mac/software?mco=ODMyOTY3OA

Du kan nok ikke bruke "vanlig" office da mac og pc er to forskjellige

ting. Ang neopren og skumgummi er det vel strengt tatt ikke noe stort behov for det med mindre du er veldig redd for riper i lakken:) En veske å frakte den rundt i derimot er jo ganske handy.

De klarer neppe å levere den på 24 timer, det gjelder nok heller at den sendes innen 24 timer er gått:)

Håper det hjalp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...