Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 Syntes det hadde vært litt stas å gjøre det men tørr liksom ikke helt heller ..Vet jo aldri hva som kan skje.Er i uke 31
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. september 2009 #2 Skrevet 6. september 2009 jeg hadde sakt det lenge før uke 31 på FB. men jeg er ikke spesielt god på hemligheter
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #3 Skrevet 6. september 2009 Nei, det gjorde jeg ikke. Men publiserte at ungen var født da
Gjest Skrevet 6. september 2009 #4 Skrevet 6. september 2009 Er bare i uke 7 og har enda ikke informert alle i familien. Men det kommer nok noe på Twitter & Facebook etterhvert ja;)
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 6. september 2009 #5 Skrevet 6. september 2009 Jeg er også så usikker på det! Blir jo alene, så synes jo kanskje det er litt rart...men det vil jo dukke opp bilder etterhvert da... Og jeg vil jo at folk skal vite det, det vil nok bare komme gratulasjoner. Likevel er det kanskje ikke alle som trenger å vite det... Jeg bruker jo face ganske mye, så det er nesten litt unaturligå ikke skulle annonsere det!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #6 Skrevet 6. september 2009 Nei jeg gjorde ikke det, skreiv heller ingenting når vi hadde fått baby, men det var mange som gratulerte da, og da svarte jeg såklart:) Det kommer veldig an på hva slags venner du har på FB det, vil du at alle på vennelista de skal vite det og muligens ha en mening om det så gjør det jo ingenting å publisere det, og når du er kommet så langt så får alle vite det uansett om det skulle skje noe!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #7 Skrevet 6. september 2009 skulle det skje noe da?=) du kan jo ev. vente med det til ungen er født da:) så blir det en skikkelig ''suprice'' for alle mann:) Jeg fortalte aldrig om mine svangerskap, før folk fikk se det selv:P va ingen som kunne se det før jeg var 8 mndr på vei,med førstemann -bortsett fra di aller nermeste:)) litt artig det og:)
flypapir Skrevet 6. september 2009 #8 Skrevet 6. september 2009 Hehe, jeg reklamerte ja... Skrev noe sånt som at "Marte åpner melkekranene 16.januar" da jeg var drøye 3mnd på vei. Er elendig til å holde slike ting for meg selv....
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #9 Skrevet 6. september 2009 fortakte det ikke til noen av venner eller famile før jeg var 20 uker på vei. sa heller ikke noe på facebook, men da folk begynte å gratulere meg var det mange som ble nyskjerrige. så det ble så jeg sa det i uke 25. men skriver aldri noe om det med mindre noen spørr. nå er det mange som spørr siden jeg er på overtid
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #10 Skrevet 6. september 2009 Jeg har ikke gjort det - er 34 uker nå. Kommer heller til å publisere det der etter jeg har født. Har bare 1 venn på facebook som har annonsert det - hun om det.., men 10-12 stk som er gravide har ikke gjort det.
♥2 små gull♥ Skrevet 6. september 2009 #11 Skrevet 6. september 2009 Ja, hvorfor skulle man ikke det? Folk skriver jo så mye idiotisk i statusen sin der, så da kan da jeg også skrive hva som skjer i mitt liv. Er jo bare venner og bekjente og de som kjenner meg og vil meg vel jeg har på vennelista mi, så de vet jo også at jeg er gravid.
Gjest Skrevet 6. september 2009 #12 Skrevet 6. september 2009 Skrev en status oppdatering om at jeg hadde "ny bolle i ovnen" i uke 10.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #13 Skrevet 6. september 2009 Nei, jeg har ikke skrevet noe om det på FB, men så skriver jeg heller aldri noe om meg selv (jeg er en "kikker", hehe). Er en ganske privat person, men svarer jo når noen spør. Men dette er jo opp til hver enkelt, da. Har sagt det til mine nærmeste selvfølgelig. Er i uke 29 nå.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #14 Skrevet 6. september 2009 Gjorde det ikke da jeg var gravid, men ser ingen grunn til å ikke gjøre det... Kanskje med nestemann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå