Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 Mitt lille problem er at jeg har så sinnsykt mye luft i magen. Jeg fiser hele tida, og de stinker noe helt forferdelig Hadde besøk av tre venner og satt å spilte brettspill her om dagen. Skulle lene meg fram å ta terningene så magen trykka mot bordet, og da kom det en knirk der bak fra. Ingen sa noe, men jeg tror de hørte det. Huffameg! Noe man kan ta mot sånt?
TrustNoOne (but Me) Skrevet 6. september 2009 #2 Skrevet 6. september 2009 Imogas? Syns det har gått en reklame for et produkt som het det, skulle visst virke mot luftplager. Det letteste er nok å ta en tur på apoteket og spørre om hjelp og råd.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #3 Skrevet 6. september 2009 Sjekk dietten din. Spiser du mye poteter/pasta/ris? Lyst brød? erter/bønner/kål etc? Kan hende det kan hjelpe å endre kostholdet litt. Kutte ut unødvendige karbohydrater etc.. Verd å prøve:)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #4 Skrevet 6. september 2009 Når du nevner det, så går det meget mye i akkurat pasta, poteter og ris her i huset. Visst er det verdt å prøve, men hva bruker man liksom istedenfor pasta,poteter og ris? Trodde det skulle være 1/3 av det til hvert måltid ca:) Har ikke sett den reklamen jeg, skal få sjekka det nærmere HI
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #5 Skrevet 6. september 2009 Du får produkter som hjelper både på apotek og i helsekost, men det lønner seg nok å ta roten av problemet, ikke bare symptomet. Da må du se på kostholdet, er litt forskjellig hva magene reagerer på, men de fleste får luft i magen av for mye sukker, lyst brød, brus (særlig light) og tyggegummi. Kanskje du skulle bestille en time hos f.eks en homeopat, de er rene heksekunstnere når det gjelder sånne problemer.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #6 Skrevet 6. september 2009 Min kollega sliter med det, hun kuttet ut all ris/pasta/poteter og spiste mer grønnsaker istedet.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #7 Skrevet 6. september 2009 Jeg blir utrolig oppblåst av hvitt brød. Bytt ut endel av brødmaten med f.eks rugsprø. Lurt å spise litt mindre pasta o.l også. Så er det jo erter o.l som kan gi mye luft. Hvis du spiser for lite fiber er ihvertfall rugsprø en vinner, godt er det også =)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #8 Skrevet 6. september 2009 Ser det går igjenn mye med poteter ol, men det er jo så utrolig godt:) kan godt se for meg at jeg ville klart å bytte det ut med litt ekstra grønnsaker da. Kanskje skulle sett over kostholdet mitt litt jeg da hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå