Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 har skikkelig ''skrubbsår'' i halsen, så det er en begynnende forkjørelse. skal opereres om 3 uker, og vet ikke om di vil operere meg når jeg er forkjølet? Takker for tips!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #2 Skrevet 6. september 2009 hei når jeg kjenner begynnende forkjølelse så spiser jeg mye appelsiner,drikker te (noe jeg aldri pleier),holder meg god å varm , sover med vinduet oppe på soverommet,men med tykk dyne,teppe og varmeflaske. holder meg ren på hendene og kroppen - altså ekstra god hygiene , solhatt er bra c-vitaminer i seg selv er viktige... smører bryst , nesekam og lepper med tigerbalsam eller menthulatum (grønn tube du får kjøpt på apotek,kjempefornøyd med denne)går også an og ha en mengde i munnen og svelge faktisk eller så kan du blande denne inn i vanlig hudkrem og få massasje over hele kroppen av samboer,venn eller søsken? bare du får den smørt utover så er d utrolig hva denne salven kan Gå en del tur og få frisk luft - samtidig som du holder deg i bevegelse. håper du blir raskt frisk
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #3 Skrevet 6. september 2009 ååh, tusen takk skal du ha, min reddende engel! ikke noe morsomt å bli forkjørlet! blir så himmlans tett i nese og hals, når jeg først blir det. og siden jeg skal opereres om 3 uker, er det en fordel og være frisk som en fisk:) tusen takk igjen! *smask*
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #4 Skrevet 7. september 2009 værsågod håper du blir frisk som en fisk til operasjonen - masse lykke til gi meg gjerne tilbakemelding på den salven jeg nevnte over her - den brukes daglig av meg uansett syk eller ikke , hehe den er ypperlig for tørre lepper , tørr hud , kviser , ved tetthet i nese og bryst , den letter veldig om du smører på nese og hals/bryst
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #5 Skrevet 7. september 2009 Det beste og mest lindrende for sår hals er en kopp peppermyntete eller kamillete, begge de har bra effekt på forkjølelse- ha oppi en god dose honning og sitron!! ellers- kjøp deg noe som heter MGB 24/7 på helsekost- det styrker virkelig immunforsvaret. Fikk tips av en lege som selv tok dette ved begynnende sykdom og ikke har vært syk på flere på flere år. Sink og b-vitamin, samt c-vit er også viktig for immunforsvaret. Du kan også legge en dose kamillete (løsvekt) oppi en kasserolle med avrmt vann og dampe ansiktet, åpner opp nesa, og også putte hvitløksfedd i nesa om du er veldig tett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå