Gå til innhold

Er vi mange med ett-åringer her, snart?? :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snart 1-års dag &greier... Tenk det!! Og som tiden flyr! Sykt at disse små allerede nærmer seg året.. Syntes det har gått så utrolig fort, og føler virkelig at jeg har nytt hver eneste dag til fulle :D Har koset meg max, og gleder meg hjerteligst over tiden som har vært!! Og tiden som er, og kommer :D

Lille blå er født 14.oktober da, på Ole Brum sin fødselsdag ;) hihi. Det blir gøy å fortelle når han blir eldre :)) Noen på samme dag kansje? For moro ;D

Men har dere begynt å tenke på hvordan dere vil feire dagen da? :o) Hvem som inviteres, gaver, kaker, mat, ballonger?, osv? :)) Spennende!

Og selvfølgelig;

gratulerer så mye på forhånd med en ett-åring i huset :D hihi..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, snart og snart, men her blir Bo 1 år 30. oktober. Nærmer seg som bare det, og ser frem til maaange bursdager med halloween-tema :P

Tror ikke det blir så mye mer feiring her enn den nærmeste familien (besteforeldre, tante, onkel og grandtante + grandonkel), vi har en liten familie, og en liten leilighet :)

Enkel servering og kaffe + kaker. Blir nok litt mer spennende neste år når Bo skjønner litt mer av det hele, kan være med på en annen måte og kanskje har fått seg en kompis eller to ;)

Skrevet

Go'gutten min blir 1 år 27.9. Helt vanvittig hvor fort dette året har gått. 2 uker igjen til barnehage og jobb. Grøss og gru... Det er veldig vemodig at dette herlige året i baby-boblen er over, synes jeg.

Vi skal feire 1 års-dagen 2 ganger; med min familie en dag og mannens familie dagen etter. Vi har ikke så stor plass, så blir trangt med alle på en gang. Blir kaffe og kaker, og selvsagt noen ballonger :) Og bilde i lokalavisen... ;-)

Hva vi skal kjøpe til ham aner jeg egentlig ikke. Kan ikke si at det er så mye han mangler. Tror han blant annet får dun-pose av mine foreldre. Regner med at det blir både nyttige gaver og leker på ham. Hva skal dere gi barna deres, da?

Skrevet

Lillemor har også bursdag 14. oktober, klokken var 17.10 da hun omsider kom :)

Det er godt å høre at du har nyti tiden som har vært og kost deg masse, det er ingen selvfølgelighet..... Jeg er glad på dine vegne *s*

Artig å vite at Ole Brumm har bursdag på samme dag, det skal bli gøy å fortelle ja :) Hun er jo allerede kjempe begestret over Ole Brumm & Co :)

Jeg har ikke tenkt så masse på selve dagen hennes.... Bortsett fra at hun skal få egen ett års kake! Som bare er hennes og som skal spises på ett-årigs vis ;) Så da må det dekkes til både gulv og vegger vil jeg tro, hehe... Men det kommer til å bli et syn for oss og en opplevelse for henne!

Skrevet

Begynner å nærme seg 1-årsdag nå ja=) Så rart å tenke på liksom, at jeg (snart) har en 1-åring i hus! Synes på en måte at tiden har gått fort, men på den andre siden ikke- har kost meg masse gjennom hele permisjonen, og prøvd å virkelig sette pris på og nyte alle de små øyeblikkene!

Bursdagsfeiring har jeg ærlig talt ikke begynt å tenke noe særlig på enda, først skal vi pakke snippesken og flytte ut av byen, komme oss i orden i det nye huset osv osv...Blir en spennende tid framover, med flytting og jobbing- og er veldig glad for at jeg skal tilbake i ulønnet perm igjen etter 2 mnd pappaperm! Er ikke helt klar for å gi slipp på lille flisa mi riktig enda, så barnehage får vente noen mnd;)

Skrevet

O, lille blå skal også få en helt egen kake som bare er hans og som han griser best med som små griser kan ;) hehe! Tenkte å lage en myyk bløtkake med masse krem og nonstop, legge gråpapir under stolen hans og kle på han "søleklær" mens han får den :D Gleder meg allerede til å sjekke uttrykket!!!

Ellers har vi også tenkt å ha 2 bursdager, den ene med den nærmeste familien vår (besteforeldre, tante med bim (:D), onkler, oldeforeldre, grand-onkel &kone med deres gutt på samme onkel som lille blå) og den andre med gudforeldre og venner med barn på samme alder som vi er mye sammen med :) Tenkte også å ha ballonger. Kansje noen snitter, så kaffe&kake :) 1-års gaven blir antagelig en bok "om prinsen kom til", men skrevet i hans eget navn og han dato, tall osv pluss en lekebil :))

Har eksamen den 20.oktober, så blir en helga før og den andre på selve bursdagen. Gleder meg masse!!! Så barnslig av meg, elsker barnebursdager ;) hihi. Kansje jeg må lage pølse & brød ;D Neida :D

Han kom forresten kl 23:45, du Kreps79 ;) Nesten 15.oktober :P Men heldigvis Ole Brum sin!!

Skrevet

ja,enn at 1 år har gått så fort??

her i huset blir jenta 1 år 22 sept, og pappen hennes har bursdag 2 dager før,så her bir det dobbel feiring:) Tror den store gleder seg mer enn den lille;)

Vi har familieselskap en dag,så ber vi de andre 1åringene vi kjenner en annen dag,ikke for at de skjønner så mye,men moro å ha en unnskylding til å møtes likevel=)

Skrevet

Gutten min e 10 mnd :-)) Syns d har gådd altfor fort, men så hakke han vært "baby" sia han va 4 mnd heller da :-/

Lillemann e en smårolling for d meste, men av og til vil han bare ligge i armkroken å kose, til mamman hans sin store glede ;-)

Går ikke aleina enda, men "springe" rundt etter veggan eller brio vogna si ;-) E en mester på å klatre, å kommer sæ fint oppi sofaen aleina ;-) Har gådd i b.hage i snart 2 mnd å han trives sååå godt! :-)

Ha en fin dag alle sammen!

Skrevet

Knerten er født 12. oktober, så det nærmer seg! Vi kommer til å feire dagen hos hans eller min familie, da vi bor ganske langt unna hele slekta - og det er mye lettere for oss å reise til dem, enn for hele den gjengen å reise til oss! Ikke har vi overnattingsplass til mer enn to stk heller, noe som innebærer store mengder familie på hotell... :( Gjestene må nok begrenses litt mtp at vi ikke feirer hjemme hos oss selv, men hos noen andre... Men nærmeste familie + faddere, kaker og ballonger må det jo bli. :) Blir neppe på selve dagen, men en av helgene i tiden rundt.

Har ikke helt skjønt at han er så stor allerede... Når slutter de egentlig å være baby?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...