Gå til innhold

Stålende! Da røk tuneren til tv`en:o((((((((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette ble jo bare en perfekt avslutning på en perfekt helg....skulle endelig sitte meg ned og se påå tv og slappe av etter å ha fått ungene i seng...så er tuneren bare svart! Ikke mulig å slå den på, sjekket alle ledninger og kontakter opp og i mente...halleluja! Etter en helg med den ene sykdomen som avløste den andre, så var dette toppen av kransekaken...jippi...får bare håpe vi får tak i en ny i morgen så vi får med oss Greys, ellers kan jeg bli farlig å ha i hus...grrrrr....kveldens utblåsning - trøstende ord tas i mot med takk...;o/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj da! Har du prøvd å trekke ut ledningene for så å sette dem inn igjen? Det pleier å funker her.

Var rimelig farlig selv her i sted etter at gubben har koble den nyinnkjøpte ps3-spilleren på tvn, sånn at jeg ikke fikk sett på tv. Selv hadde han kjørt ut uten å vise meg hvordan jeg skulle koble tilbake, så jeg måtte streve med det en stund før jeg fikk til å koble tilbake. Var på grensen til eksplosiv da ja. Hehe...;o)

Skrevet

Urk, så kjipt :-(

Her røk hele tv før helgen, så nå har vi anskaffet 46" flatskjerm :-O

Har dere vært syke altså? God bedring.

Skrevet

Aaa bummer ! Det er en strek i regninga, ja.

Håper tuneren står opp fra det døde slik at du får sett Greys (det er så gøy, forresten) og husfreden bevares.

Go' klem for en slitsom helg med ønske om god bedring der i heimen:-)

Skrevet

Hehe, hadde blitt overlykkelig om det skjedde her;o)

Skjønner at det er kjipt da om det er noe man hadde planlagt å se. Har du ikke noen "Entourage-dvd's" i mellomtiden da?

*Trøsteklemmer*

Skrevet

Takk for det, damer;o) Er jeg som har vært syk Begynte med halsevondt i hunde-og-nitti på torsdag og verk i hele kroppen. Etterhvert som det gikk over utover lørdagen så kjente jeg meg så utrolig uggen og kvalm, svimmelheten var mye verre enn på lenge og vært oppe i hele natt med oppkast. Har heldigvis kommet meg fra den verste kvalmen nå, men er helt tom og svimmel, så var så godt å endelig få satt seg ned - hadde så lyst å se "St Elmos fire" senere i kveld, men, men...

Mom2Two - vi ble ferdige med 4. sesongen av Entourage i går, så da har vi ikke det å se på heller....bummer...;o/

Skrevet

Da får du begynne på sesong 1 igjen;o)

Skrevet

He, he - da kom mannen hjem og reddet kvelden...vet ikke hva han gjorde, men nå funker den:o) Filmen jeg ville se var jo begynt for lenge siden, så nå fant vi oss en gammel DVD;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...