Gå til innhold

Dere som er rundt uke 37

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns dere det er vondt når dere har sex??

Det er ikke vondt for meg "inni"der,altså når han stikker den inn.Ikke det minste.Men det er selve livmoren som gjør vondt! Uff,det føles som han skubber på livmoren på en måte..Han prøver og ikke ligge skikkelig oppå,men greier det ikke,så blir livmoren dyttet helt oppi brystbeinet! Skjønner hva jeg mener??Det er så vondt! Greier jo ikke nyte sex`en skikkelig..

Sist,for 2 dager siden endte det med at han tok en runk! Enda jeg ikke dyttet han vekk engang..Sa ikke fra at det gjorde vondt..Men han merket det vel sikkert likevel! Og ikke var det særlig vått inni der heller..og etterpå når jeg reiser meg og må tisse har jeg såå vondt i sidene,helt nederst! Slik har det vært i flere mnd nå!

Skal bli såå godt å få ut lillegutt!! skal ha planlagt keisersnitt den 16 (så lenge det ikke skjer noe før tiden..)pga trangt bekken..Det har det vært med alle barna!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 37+0 i dag og har vondt når vi har sex. Er tørr som en ørken og kroppen har rett og slett ikke lyst. Tror det er en god blanding av hvordan jeg føler meg også. Så her er det veldedighetssex når jeg klarer. Har måtte avbryte når det har vært kjempe vondt.

Vi gleder oss veldig til kroppen min blir normal igjen:-)

Skrevet

Har er også bare ubehagelig, vært sånn lenge, så har vel hatt sex 2 ganger på snart 3 mnd, uff trist, men skal ta det igjen senere. Her blir det mest veldedighetsrunk hehe. Prøvde for noen uker siden, men her også sahara, så dro på apoteket å kjøpte glidekrem rett å slett, men ikke fristet ennå. 38+. Hørt det kan være litt tørt en stund etterpå også, så vi får vel brukt den da :)

Skrevet

Det gjør vondt i det han putter pikken sin inn. Ikke når den først er inne. Utenom når han kommer borti magen da.. magen er fryktelig følsom for tiden.. Men det er vel kanskje mer ubehagelig enn vondt. Er litt usikker. Så vi har funnet ut at neste gang er jeg på toppen og han nederst uansett.. Men jeg har alltid syns at kosing/oralsex etc. er mye bedre enn å ha pikken hans inni meg.. Når den er inni så er det liksom bare inn-ut-inn-ut.. Er enig i at det skal bli herlig å få ut babyen fra magen!

Skrevet

Jeg syns ikke det er noe særlig å ligge oppå heller jeg da..Får så vondt i sidene,helt nederst da..Uff..Ikke greit dette!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...