Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 Hvor mange bher har du (som du bruker)? Sover du med bh om natta? Litt inspirert av håndkle-innlegget...
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #2 Skrevet 6. september 2009 To dager.. sover ikke med bh om natten.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 6. september 2009 #3 Skrevet 6. september 2009 Har en haug med bh'er, aner ikke antallet. Sover med bh av og til. Og tar på ren bh hver dag.
Gjest Skrevet 6. september 2009 #4 Skrevet 6. september 2009 Bytter hver gang jeg dusjer og bytter hver dag. Og jeg sover ikke med den på
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #5 Skrevet 6. september 2009 har desverre alt for få BH-er, og går dermed også alt for lenge med hver før den blir vasket. kanskje 5-6 dager iblandt? sover ikke med BH da.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #6 Skrevet 6. september 2009 jeg har også mange bh'er - og vasker de etter behov. svetter jeg mye på jobb så selvfølgelig bytter jeg rett etter jobb. har jeg fri og holder meg ren og tørr - så trenger jeg ikke bytte daglig nei . sover ikke med bh - det er ubehagelig - og jeg har små pupper
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #7 Skrevet 6. september 2009 whaaat hvordan klarer dere bytte bh hver dag?? har dere like mange bher som truser el? Her går det altfor lang tid mellom hver gang...... selv om vaskemaskin går hele dagen er det svært få av mine klær som når med... Må vel kjøpe flere bher jeg........
Ranveig R Skrevet 6. september 2009 #8 Skrevet 6. september 2009 Eg har berre ein bh som passar (og ein som eg kan bruke som reserve mens eg vaskar den første). Monsterpuppar = dyrt å kjøpe bh (+ at eg må på spesialbutikk, er ikkje ofte eg har sjansen), så eg må berre bruke den eg faktisk har funne som passar sånn nesten i alle fall. Vaskar etter 2-3 dagar. Vaskar for hand om kvelden og lar den tørke om natta. Søv ikkje med bh.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 6. september 2009 #9 Skrevet 6. september 2009 Har like mange bh'er som truser ja, kjøper alltid sett med begge deler. Like greit, jeg bytter jo begge deler hver dag.
Gjest Skrevet 6. september 2009 #10 Skrevet 6. september 2009 Har ikke så mange som jeg har truser, men har rundt 25. Det holder en stund;)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #11 Skrevet 6. september 2009 Bruker dem sjeldent mer enn 8 timer før jeg vasker dem, men det skyldes bare at jeg ikke bruker BH til daglig. Utenom ammeBHene har jeg bare 3 stykker. De brukes bare til pent og da er det like greit å vaske dem etter en gangsbruk. Til daglig har jeg ikke behov for BH. På tross av mine 42 år er det fortsatt spenst i puppene mine.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #13 Skrevet 6. september 2009 jøsse navn.. jeg bruker en BH i sikkert 5-6 dager før den byttes.. svetter lite, og har aldri tenkt på at det er noe uhygenisk..
Trillet Skrevet 6. september 2009 #14 Skrevet 6. september 2009 Bruker også samme BH i ca 5 dager. Svetter lite og ligger ALDRI med de om natta. Når jeg er ferdig med å amme skal jeg gå til innkjøp av mange nye og gode Bh-er! Har meget dårlig utvalg nå ja!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #15 Skrevet 6. september 2009 her vaskes bh'en etter 4 dager. har ikke så himla mange at det gjør noe bruker ikke de vanelige bh'ene mine så ofte lengre, kun på jobb, så bytter jeg over til sports bh på kvelden
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #16 Skrevet 6. september 2009 Oj...hver dag?? Jeg skifter bh ca en gang i uka jeg. Har vel ca 5 bher jeg rullerer på... Hvis jeg svetter veldig så skifter jeg så klart. Sover med bh hvis bhen er komfertabel nok.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #17 Skrevet 6. september 2009 har bare to jeg også nå. må bruke spesial bh siden jeg er tynn rundt kroppen med store pupper. koster 600 for en. så nå mens jeg er gravid har jeg bare to som jeg bytter på. bruker de opptil 4-5 dager, sover ikke med bh om natten. blir mer normalisert etter jeg er ferdig å amme da
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #18 Skrevet 6. september 2009 Kanskje 5-6 dager. Har bare to som passer for tiden. Bruker bare BH på jobb og når jeg skal ut av huset, og det er ikke hver dag, så BH'en blir ikke brukt særlig lenge av gangen. Hjemme går jeg uten, tåler ikke noe som strammer.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #19 Skrevet 6. september 2009 Har 3 bher. Vasker dem ukentlig, da blir det ca. 2-3 dager med hver rene før jeg bytter. Det fungerer greit nok det. Sover ikke med bh, nei. Går alltid med det ute, men ikke alltid hjemme.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. september 2009 #20 Skrevet 6. september 2009 Bruker dem 2-3 dager, avhengig av hvor mye jeg har svettet. Skifter oftere hvis jeg har vært varm og svett. Sover ikke med BH. Akkurat nå bruker jeg ammebh, har 3 av dem, pluss 2 ammetopper av typen singlet, som jeg varierer mellom. Har vel rundt 5-10 andre vanlige bher som jeg bruker ellers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå