Lotta2010x2012 Skrevet 6. september 2009 #3 Skrevet 6. september 2009 Fikk 2 dager kortere syklus enn det jeg hadde før jeg mistet, så ca. 4 uker fra første blødningsdag til neste:)
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 6. september 2009 #4 Skrevet 6. september 2009 37 uendelig lange dager tok det før mensen kom tilbake etter SA i uke 14. Men allerede neste syklus var tilbake til normalen på 28 dager.
Zeke Skrevet 6. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. september 2009 ok, takker. hadde en MA for snart 3 uker siden, hade lite blod etter oprasjonen, men ikke noe tegn til TR, enda så jeg bare lurte. hadde en SA i feb. etter da hadde jeg sykluser på 20 til 28 dager.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 7. september 2009 #7 Skrevet 7. september 2009 Akkurat 6 uker etter ma. blødde og lite etter operasjonen, Har vanlig syklus på 28 dgr, så dette blir spennende.
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 7. september 2009 #8 Skrevet 7. september 2009 5 uker etter ma fikk jeg tanta tilbake. håper på at syklusen er like regelmessig som den var, hvis ikke jeg er så heldig at jeg blir gravid i løpet av denne syklusen da.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 7. september 2009 #9 Skrevet 7. september 2009 Hadde som deg en MA of utskrapning 13. juli. Hadde veeeldig lite blødninger etter utskrapningen men har hatt mye smerter mer eller mindre hele tiden etterpå frem til nå. Hadde mens 4 uker etter utskrapning som var veeeldig lite blødning, men mye vondt. Fikk mensen igjen nå 4 uker etter siste mens og nå blør jeg som en gal. Må være hjem fra jobb i dag for jeg blør gjennom 1 gang i timen.... Uansett så er jeg i alle fall regelmessig igjen med en gang etter utskrapningen. Men det kan vel gå helt opp til 8 uker før noen er i syklus igjen.
Moni:)m/spire:) Skrevet 7. september 2009 #10 Skrevet 7. september 2009 Hadde sa i 6uke, blødde i 3uker, fikk tr tilbake etter ca 8uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå