På`an igjen...har født... Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 Har blitt så forkjølet og håper fødselen drøyer nå for tanken på fødsel nå er ikke fristende. en har sånn vondt og trykk i ørene og spesielt om natten, noen som har noen tips?
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 6. september 2009 #2 Skrevet 6. september 2009 Nesespray/Saltvannspray Jeg trodde jeg hadde fått begynnende ørebetennelse, og da jeg kom til legevakten sa legen at det kun var en forskjølelse og at nesespray ville hjelpe Lykke til og god bedring
Mimmi84 Skrevet 6. september 2009 #3 Skrevet 6. september 2009 ja, faktiak! har ikke prøvd det siden jeg var 7 år, men det lindret godt! kok en løk, skjer den i skiver og putt den i et glasshåndkle og hold mot øret. varmen lindrer, og løken skal trekke værken ut. det kjennes i alle fall godt. eller fest rå løk bak øret, mot værket. eller varm grøt kun for varmens skyld og bare sånn i tilleg; et annet tips, for å senke feberen på små barn uten å bruke parasett, er å ha sitronomslag rundt bena. Varm en kopp lunkent vann, litt kallere enn kroppen, press en sitron oppi. dypp lommetørkler og surr rundt anklene, med ullsokker utenpå. det skal trekke feberen fra hodet.
bpia Skrevet 6. september 2009 #4 Skrevet 6. september 2009 Varm opp litt vanlig matolje og dypp en bomullsdott i....putt dotten i øret og kryp til sengs. Det pleier lindre godt til meg og er som regel kvitt øreverket morgen etter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå