jent88 med gull i magen Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 Jeg er i uke 37+2, å plages med mye kynnere! Når jeg gjør husarbeid, er ute å går, sitter å ser på TV eller ligger å slapper av.. Har kynnere stort sett hele tiden! Er det normalt? Noen flere som har det? Burde jeg snakke med jordmora/legen? Er førstegangs.
mamma1980 Skrevet 6. september 2009 #2 Skrevet 6. september 2009 mange har mye i slutten av svangerskapet pga modning og sånn til fødselen. gir ikke kynnerne seg uansett hva du gjør ? det kan jo være rier..... er ikke sikker. du bør høre med jordmor eller føden. alle er så ulike på det. sies at man bør ikke ha mer enn 5 kynner per time uten å få det sjekket opp.
jent88 med gull i magen Skrevet 6. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2009 Di kan gje seg litt, men så er di tilbake igjen.. Tror ikke det er rier, da hadde det vel vært litt mer vondere? Magen blir bare steine hard.
Marsmammaen:) Skrevet 6. september 2009 #4 Skrevet 6. september 2009 Så lenge de ikke blir ondere og regelmessig så tror jeg du kan slappe av=) Har selv hatt latterlig mye kynnere gjennom hele svangerskapet. Kommer til alle tider, uansett hva jeg holder på med, eller om jeg ikke gjør noe i det hele tatt... Nå de siste to tre ukene (er i uke 40) har de kommet hyppigere, vart lengre og vært noe vondere. De er også etterfulgt av menssmerter. Selv tar jeg dette som et godt tegn. Et tegn på at det modnes og ting begynner å "gjøre seg klart" til fødsel=) Eneste som hjelper er å sette seg ned litt og slappe av... Lykke til videre med graviditeten! Så får vi begge krysse fingrene for at alle kynnerne gjør fødselen lettere *positive tanker*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå