Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 Herreguuuud..... er så sur. Sier han er interesert i meg, forelsket osv... Så slutter han plutselig å ta kontakt, noen korte meldinger nå og da, det er alt. Greit han ikke er interessert mer (for det er dessverre helt tydelig ), men det hadde vel gått an å si ifra på en skikkelig måte? Deppa nå, likte ham så utrolig godt
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 6. september 2009 #2 Skrevet 6. september 2009 Åååå.... vært gjennom det så mange ganger! Mannfolk! Og jeg forelsker meg alt for fort og blir skuffa gang på gang.... Og de jeg får vil jeg ikke ha... beste botemidlet er å finne seg en ny å tenke på!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #3 Skrevet 6. september 2009 Samme her.... var seriøst sikker på at dette var den rette Sitter fremdeles og håper og håper, men er vel bare dum. Fy, er så sinnsykt skuffet....
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #4 Skrevet 6. september 2009 Mannfolk ja. Har det på samme måte nå. for andre gang med samme fyr. Var jo så dum at jeg gikk på greia en gang til. Det var vel bare fordi han var ensom å trengte noen han kom tilbake ei stund for så å gjøre det samme igjen. No more!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #5 Skrevet 6. september 2009 Skjønner bare ikke hvorfor ikke jeg kan treffe en skikkelig mann som liker meg? Åååå, er så lei av å være alene. Deppa HI
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #6 Skrevet 6. september 2009 Motsatt til meg,jeg er sååååå dritalei av å rydde rot,vaske ekstra klær, og lage middag til en mann. Fy faen,jeg er så glad for at jeg er alene nå!! =))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå