olebrum30_05&09&13 Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 etter en uke uten datalader, har sambo endelig fikset noe før den nye kommer å passet jo bra for nå har jeg ett spørsmål til dere.. imorges hadde vi samleie og var ikke noe blod eller noe, kun litt lyserosa... men var bare første gang jeg tørket meg. var i dysjen, ingenting blod, spiste frokost, slappet av, ryddet, støvsugte og når jeg gikk på do for sikkert 5-6 gang etter samleie begynte jeg å blø. hadde masse maserier natt til igår, hele dagen,men som stoppet opp i 6-7 tiden på kvelden. helt uregelmessig.. ringte føden å jordmor der (som virket temmelig stresset) sa det måtte være fra riene igår å samleie. men fikk det ikke til å stemme at jeg skulle begynne å blø så lenge etterpå.. er jo snakk om flere timer.. blødde 1 time-halvannen oxo stoppet det opp.. mye seigt slim i første blødningen.. har hatt siiiinnsyk nedpress og stikninger nedentil så lurte om det kanskje kunne være denne tegningsblødningen mange snakker om..? er andregangs, men ble satt igang sist så vet ikke hvordan fødsel starter naturlig er 38+2 (ultermin) og 40+0 idag ifølge min egen termin som også legene og 1 jordmor mistenker kan være rett pga størrelsen på barnet.. slimproppen mente legene gikk i uke 33-34 da jeg hadde en litt stor blødning da. håper på svar..
Juli-babypåvei Skrevet 6. september 2009 #2 Skrevet 6. september 2009 Vanskelig for meg å si egentlig, men det du forteller om her høres helt likt ut som da slimproppen gikk for meg. Stor mengde slim blandet med blod. Den "løsnet" her noen timer etter samleie. Dette hendte for 3 dager siden, og jeg har fortsatt noen småblødninger - spesielt etter samleie. Jordmor mente det da var slimproppen som gikk og at de blødningene jeg har hatt i ettertid er mormunnen som åpner seg mer og små blodkar sprekker. Jeg opplever nedpress og stikkinger ofte nå, stikkingene i nedre del av magen er visst baby'n som beveger på hodet og treffer nerver i bekkenet - hodet har her festet seg. Vet ikke om dette gjelder deg men det var veldig likt ihvertfall
olebrum30_05&09&13 Skrevet 6. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2009 slimproppen mente sykehuset gikk i uke 33-34 etter samleie, men tror jeg har lest at den kan gå en gang til, så kan jo være den.. får vel bare vente å se hva som skjer takk for svar..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå