Tigerpote Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 Jeg må si Kurt Nilsen som den beste mannlige og Marion Ravn som den beste kvinnelige!:=)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #3 Skrevet 6. september 2009 Likte Kurt sin når han vant. Men nå, Zzzzzz.. Så forutsigbar og omatttatte og omatatte. Stemmer på Sissel Kyrkjebø jeg. Har ikke så sansen for alle disse idol og talentynglene.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #5 Skrevet 6. september 2009 Jeg har ei spesiell dame som jeg alltid har likt og som jeg alltid faller tilbake på: Anneli Drecker. Men Sivert Høyem har også en stemme som suger meg helt inn. Som vara- muligens Ane Brun. Hun har noe som gjør at jeg stanser opp og lytter
Gjest Skrevet 6. september 2009 #7 Skrevet 6. september 2009 Kvinneleg: Ida Maria og Bertine Zetlitz Mannleg: Øystein Greni og Jarle Bernhoff
Trillet Skrevet 6. september 2009 #8 Skrevet 6. september 2009 Sivert Høyem! Er ikke noe storfan, men synes stemmen hans er fantastisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå