Gå til innhold

Hvem har Norges beste sangstemme?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må si Kurt Nilsen som den beste mannlige

og Marion Ravn som den beste kvinnelige!:=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Likte Kurt sin når han vant. Men nå, Zzzzzz.. Så forutsigbar og omatttatte og omatatte.

 

Stemmer på Sissel Kyrkjebø jeg.

Har ikke så sansen for alle disse idol og talentynglene.

Skrevet

Jeg har ei spesiell dame som jeg alltid har likt og som jeg alltid faller tilbake på: Anneli Drecker.

Men Sivert Høyem har også en stemme som suger meg helt inn.

 

Som vara- muligens Ane Brun. Hun har noe som gjør at jeg stanser opp og lytter

Skrevet

Kvinneleg: Ida Maria og Bertine Zetlitz

Mannleg: Øystein Greni og Jarle Bernhoff

Skrevet

Sivert Høyem!

 

Er ikke noe storfan, men synes stemmen hans er fantastisk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...