Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 når er det vanlig å legge seg når ungen er åtte mnd??
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #2 Skrevet 6. september 2009 Har ei jente på 8 mnd som legger seg 18.30. Det har hun gjort fra hun var fire uker, og regner med hun skal gjøre det til hun begynner på skolen, minst.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #3 Skrevet 6. september 2009 oj så deilig:) når står hun opp da.min legger seg seinere.og når dere er på besøk .hvordan gjør dere det da.reiser hjem så hun får lagt seg 18.30--
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #4 Skrevet 6. september 2009 Vår gutt la seg ca kl 19 når han var 8mnd og gjør det fortsatt, nå er han litt over 2år. Når han var 8mnd var det ikke noe problem å ha med reisesenga og legge han borte for så å flytte han over i bilstolen og så senga når vi skulle hjem, nå er det vanskeligere, så nå prøver vi stort sett å være hjemme til han skal legge seg.
flypapir Skrevet 6. september 2009 #5 Skrevet 6. september 2009 Min er 7,5mnd og legger seg i 18.30 tiden. Har gjort det en god stund nå. Han står for tiden opp i 6-6.30 tiden, noe som er deilig! Han har hatt en lang periode hvor han har villet opp kl.5, noe som er alt for tidlig etter min mening... Men nå krysser vi altså fingre og tær for at den perioden er over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå