Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 Hei Dere som er i forhold. Hvem har dere har mest lyst på sex ? Hvor ofte har dere sex ? Hilsen Kåt Jente
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #2 Skrevet 6. september 2009 ikkje jeg iaf !!! Hilsen Ikke kåt jente i Moss
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #3 Skrevet 6. september 2009 Ikke jeg heller. Hilsen ukåt Oslo
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #4 Skrevet 6. september 2009 jeg har mest lyst her. hadde det vært opp til meg så hadde det blitt flere ganger dagli. akkurat nå er det nada siden han synes det blir for rart å ha sex med deen store magen. hehe. men med en gang underlivet er klart etter fødselen så blir det nok masse på meg !!! kan nesten ikke vente.. er på overtid også nå.. aaarg
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #5 Skrevet 6. september 2009 Jeg er alltid mer lysten enn ham. Sånn har det alltid vært.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #6 Skrevet 6. september 2009 Jeg har og mest lyst, men vi har sex daglig. Jeg ønsker mer enn han men jeg har jo min kjære vibrator, så det hjelper på... Hilsen ALLTID KÅT
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #7 Skrevet 6. september 2009 Jeg har mer lyst..og har vel alltid vært den som har hatt mer lyst...utenom de første mnd. vi var sammen da. DA var han veeeldig ivrig. (noe jeg var godt fornøyd med). :-(
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #8 Skrevet 6. september 2009 det har variert veldig. i begynnelsen av forholdet var vi begge veldig jevne på hvem som hadde lyst, så når jeg ble gravid med førstemann hatet jeg sex. foretrekte heller å ordne dets elv enn å ha sex med han, aner egentlig ikke hvorfor. etter det så var han vant til å ha sex kun en-to gang i kvartalet, så når jeg fikk lysten tilbake stagnerte det. med nr to i magen var jeg superkåt hele tiden, mens han var den som holdt tilbake. idag så er vi egentlig veldig jevne. er småbarnsforeldre med to barn, ett på to og ei på 4 mnd. så overskudd til sex finner man som regels i helgene, eller seent en natt man plutselig ligger litt for nært i dobbeltsenga
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #9 Skrevet 7. september 2009 Er gravid med første nå, og har absolutt IKKE lyst på sex! Tåler ikke tanken på å kunne ha sex med samboeren engang. Men å onanere kan jeg gjøre masse av når jeg er alene hjemme. Vet ikke hvorfor, men klarer ikke å ha sex nå. Har vært sånn helt siden jeg var ca 2,5 - 3 mnd på vei. Er vel drøye halvannen mnd siden vi hadde sex sist. Heldigvis har han slutta å klage... Kan ha noe med at sist vi hadde sex så måtte jeg bare tvinge meg igjennom det, og begynte å grine etterpå. Haha, vi er sære dyr vi gravide Går forhåpentlig over når alt blir som normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå