Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 Ser av og til folk har gullkort (hvis det er det det heter) og lurte på om noen vet hva det betyr? Er det hvis man har mye på konto at man får det?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #2 Skrevet 7. september 2009 ingen som vet? snakker om bankkort altså
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #3 Skrevet 7. september 2009 Du får det om du har myyye penger og er god kunde i banken
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #4 Skrevet 7. september 2009 hva betyr god kunde i banken? at man har mye lån?
Lille-Pernille Skrevet 7. september 2009 #5 Skrevet 7. september 2009 Ikke nødvendigvis. Jeg var knapt 20 da jeg fikk Mastercard gullkort gjennom Lo-favør. Jobbet deltid ved siden av studiene og tjente noen skarve tusenlapper i måneden. Har gullkort nå også, men det er fordi jeg er en "god bankkunde". Har hatt samme bankforbindelse i alle år og samlet både lån og forsikringer hos dem. Gullkort er en fordel mht kreditt og gebyrfrihet m.m....
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #6 Skrevet 7. september 2009 Nei, ikke at man har mye lån. Men at man har en ryddig og stabil økonomi som kan tåle å håndtere et kort uten kredittgrense. Noen opererer med aldersgrense for å søke og du må tjene over en viss sum i året. Du kan ikke ha betalingsanm. og du må ha fast jobb. I Norge er det ca. 250 000 personer som har gullkort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå