Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 Jeg er vel 4+3 i dag (skulle hatt mens på torsdag). Fikk en veeeldig svak positiv test på fredag, men streken var der! I morgen begynte jeg å blø litt, og det har kommet litt hist og her i løpet av dagen. Noe brunt men mest friskt blod. Tok test i morges også, og da var streken helt tydelig. Ville dere dratt til legen i morgen for å måle hcg med et par dagers mellomrom? Vil det komme klumper i tillegg til rent blod hvis man mister så tidlig som jeg er nå (altså: vil jeg merke det eller kan det se ut som bare venlig blod med bittelitt små klumper?) Jeg er kjemperedd for å miste, jeg ble jo faktisk gravid denne måneden, så dette er ikke bare en forsinket mens..
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #2 Skrevet 6. september 2009 Vel, du er ikke klinisk gravid før i uke 6. Selv om det har vært en befruktning kan du fortsatt få en forsinket mens, det skjer i svært mange tilfeller. Ikke så mye du kan gjøre fra eller til så ville ikke brukt ressurser på å teste nå. Ta en ny test om en ukes tid. Når det er sagt har jeg blødd i uke 5 i begge svangerskap og beholdt begge barn. Lykke til!
Musemor med tre søte små Skrevet 6. september 2009 #3 Skrevet 6. september 2009 For å være helt ærlig, hadde et vært meg hadde jeg løpt på legevakten. Men nå har jeg også mistet tidligere. Ring legevakten i det minste å hør. Lykke til håper virkelig spiren din klamrer seg fast.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #4 Skrevet 6. september 2009 Legevakta??? Seriøst? Hva skal de gjøre da? Legevakta er jo for sjuke folk...
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #5 Skrevet 6. september 2009 ikke dra til legevakta, de sender deg bare hjem!!! høres ut som feste blødning egget presser seg dypere og dypere inn i livmor og da kan en blod åre eller 2 revne å da blør du litt, skjedde med meg i uke 5, så skal du ser det gir seg utover kvelden å kunn litt brunt de neste dagene, '
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #6 Skrevet 6. september 2009 Takk for svar. Jeg kommer ikke til å dra på legevakta, villle vært til fastlegen i morgen i så fall. Tror jeg tar en telefon til dem i morgen og spør hva de anbefaler. Håper virkelig at det bare er en uskyldig blødning og at det går over veldig snart! Jeg blødde ikke en dråpe i hele svangerskapet med førstemann, så dette er jeg helt uforberedt på. Jeg har hatt litt murring i magen i formiddag, men ingen smerter eller andre symptomer (mange tårer bare...). Det er ingen jevn blødning, men det kommer litt friskt blod når jeg er på do og ellers er det stort sett bare litt brunt i bindet i mellom. Noen som vet hvor mange dager det vil ta før en ny test vil vise negativt resultat - dersom jeg ikke er gravid lenger? Jeg har veldig lite kunnskap om dette merker jeg... HI
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #7 Skrevet 7. september 2009 Hm, jeg har blødd i over et døgn nå, til tider veldig mye. Er det noe vits å håpe på at jeg fortsatt er gravid..? Dere som sier dere har blødd i svangerskapet og det har gått bra - har det vært mye og over flere dager, eller bare litt?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #8 Skrevet 7. september 2009 (signerer på det forrige innlegget, HI)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #9 Skrevet 7. september 2009 Hei! så tidlig i svangerskapet vil nok en test være negativ ganske fort. Test om en ukes tid igjen. De gangene jeg har blødd har det vært litt, over flere dager. Gjerne mørkt blod, med eller uten menssmerter.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #10 Skrevet 7. september 2009 Da jeg mistet i uke seks var det bittelitt klumper, men ikke særlig mer bold enn ved vanlig mens. Da var jeg på UL, og det hadde vært dødt siden uke fire. Da jeg mistet i uke åtte kom det en stor klump, mange små og masse blod og blødde dobbelt så lenge som ved mensen. Mistet i uke syv en gang og, og da hadde det nok vært dødt lenge, for da kom det bare masse små klumper og litt mer blod enn ved vanlig mens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå