snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 Jeg ergrer meg over elendig kvalitet på spinnoff-lekene i Elias-serien. Vi har i løpet av en 2månedersperiode kjøpt og fått fire slike figurer. De knekker for et godt ord... Har reparert og limt og forsøkt å begrense lekingen med dem. De er rett og slett drit dårlige. Og det er trist, for de små i dette huset elsker Elias, og selv synes jeg det er flotte filmer og fine historier. Hmm... Da fikk jeg sagt det.
Musemor med tre søte små Skrevet 6. september 2009 #2 Skrevet 6. september 2009 Takk for advarselen. Hittil har vi bare kjøpt film og puslespill, men tror det blir med det nå
Lovemelikeyoudo Skrevet 6. september 2009 #3 Skrevet 6. september 2009 enig, båten gikk i stykker med en gang!
Lillebror og stoerebror Skrevet 6. september 2009 #4 Skrevet 6. september 2009 Jeg har bare Elias båten men den er helt fin etter 2 år med kasting, bading, draing og krangling om den. Vet ikke noe om de andre lekene og har ikke tenkt til å kjøpe flere heller.
ormeynglet Skrevet 6. september 2009 #5 Skrevet 6. september 2009 Helt enig, vi har hatt 5 ulike båter av Elias-serien og alle er ødelagt. Skikkelig dårlig kvalitet.
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 6. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. september 2009 Skjønner ikke at de kan stå inne for noe så bedritent, jeg... Plasten er sprø, og alle detaljer knekker av. Noen som har prøvd å klage? Har ingen kvitteringer jeg, og har ikke giddet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå