Gå til innhold

ultralyd-innkallelse i Bergen

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har mens-termin 1.mars. Når kan jeg vente å få innkallelse om ultralyd? ( noen som vet eller har erfaring med dette fra Bergen?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin 13.mars og har fått innkallelse til 12.oktober. Hvis du ennå ikke har fått ville jeg forsikret meg om at legen har husket å bestille time til deg, min glemte det..

Skrevet

takk for svar :-) Det er jo det jeg lurte på,men samtidig så var jeg redd jeg ble for utålmodig..

Skrevet

Jeg har mens-termin 2. mars og skal også på UL på Haukeland, har heller ikke fått!! Skal purre på legen på onsdag! Kanskje det ligger hos legen også da...

Skrevet

Fikk innkallelsen da jeg var 12 uker (legens utregning).

Skrevet

Pokker! Er ett eller annet som er gått galt her da! Grr..

Skrevet

Jeg har termin 9 des. heller ikke fått noe inkallelse... Tror jeg må ta en tlf i morgen ja..

Skrevet

Jeg har termin 7. mars, og har heller ikke fått time. Men jeg stresser ikke heller, siden det bare er to uker siden jeg var hos legen. Regner med at det ordner seg:o)

Skrevet

Jeg er jo ikke fra Bergen, men jeg har tremin samme dag som deg, og jeg er ikke innkalt til ul før 8. oktober. Jeg syntes dette var vel sent, men det viser deg at legen ikke sendte inn mine papirer før fredag den 28.september (!). Jeg fikk papirene på ul sist uke, så skehuset behandlet papirene ganske så fort hvertfall. Jeg synes det er sent å ha ul når jeg er 20 uker på vei, så jeg skal ha en ul på Volvat allerede nå på onsdag.

Skrevet

sån... da ringte jeg til fastlegen. De hadde sendt forespørsel til KK allerede i juli. Derfor ringte jeg direkte til KK, og der fikk jeg vite at forespørsel var mottatt, men ikke satt opp time ennå. Men jeg stod oppført 30.09- så da skulle en jordmor se på det og brev vil bli sendt ut ganske snart. ( for dere andre som var i samme situasjon som meg så er det nok greit å ringe direkte til KK ultralyd avd - tlf 55974331)

Skrevet

Elinlita: Jeg fikk time 2. oktober, og er da i 18. uke, så det er rart hvis du er 20 uker seks dager etterpå når vi har samme termin?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...