lillebie på`n igjen Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 vi har en gutt i magen med nyreproblemer og var hos jordmor på tirsdag som ringte til Ahus for å fremskynde timen på Ahus for kontroll da vi bekymrer oss mye for tiden. Fikk time i morgen klokken 09:30 til en spesialist som kun er der to ganger i uka. Ser vi har fått brev fra Ahus i posten i går- hvor det står vi er satt opp til time 24.09 ??? står ingenting om "endring av time" eller noen ting...står ikke engang hva timen gjelder? har dette krysset hverandre? brevet fra Ahus er datert 03.09 og det er etter at jordmor ringte dit??? jeg skal fortsatt reise på timen jeg har fått satt opp i morgen...er bare så redd de skal si " nei her har du ingen time før den 24.09 " ah frustrert!!!
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 6. september 2009 #2 Skrevet 6. september 2009 Ja, møt opp på den timen du allerede har fått du. Si at nå har du reist hele veien til de og det stod ikke noe i brevet om endret time. Blir jo bare enda mer beskymret når de behandler folk på den måten.
Maisie Skrevet 6. september 2009 #3 Skrevet 6. september 2009 Høres ut som de enten ikke har registrert endringen av time når de skrev brevet, eller så har informasjonen krysset hverandre. Er timen 24.09 en ordinær UL? Eller kanskje en ekstra kontroll? Siden jordmor fikk framskyndet timen, så ville jeg ha møtt opp i morgen. Ville jo ha trodd at dersom du ikke kunne få timen i morgen, så ville de ha gitt beskjed om det. Nei, reis dit i morgen, du.
vi blir 4 :o) Skrevet 6. september 2009 #4 Skrevet 6. september 2009 Er selv ukentlig pasient ved Ahus dette svangerskapet, og annenhver uke er det noe feil med timen min! .. man kan trygt si at ting går over styr der for tiden.. Møt opp på timen i morgen! dersom det viser seg at de har endret timen din, skal det jo stå "endring av time" på brevet du mottok! De har jo standard brev som sendes ut.. det er nesten mer sannsynlig at du har fått dobbelt opp med timer, enn at de har endret den opprinnelige timen! ta med deg brevet du fikk i posten også, og krev at du får en UL i morgen ) Lykke til!"!!
lillebie på`n igjen Skrevet 6. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. september 2009 jeg var hos jordmor den 01.09 og da sa det på Ahus når hun ringte at det ikke var satt opp noe time til meg enda, men at de skulle sette opp en om noen uker...og det var denne hun fikk fremskyndet til nå i morgen...så litt rart at de to dager etter dette lager en ny time til meg....akkurat som om de ikke har sett at jeg har time i morgen... nei jeg møter opp i morgen! - ja det er slik at man blir jo enda mer bekymret når de roter slik....gått en hel uke å gruet meg litt til denne ultralyden - orker ikke få enda 2-3 uker å vente på mer svar. Nei det er ikke ordinær UL- jeg er 28+0 i morgen - de fant ut på ordinær ul at det er noe galt med den ene nyren til gutten vår, og kontrollen etter det igjen viste at den andre også var påvirket...og han legen på Ullevål som tittet på han var skikkelig dårlig til å ordlegge seg og ga veldig blandede beskjeder...så vi ble veldig redde og derfor ville jordmor at vi skulle inn fortere til Ahus- hvor en som har ordentlig peil på nyrer skal se på han!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå