Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 Tok en medisinsk abort i begynnelsen av juli, gikk ikke bra, måtte inn en 2 gang for kirurgisk abort. Har ikke angret på valget, men er så nedbrutt og tar til tårene for ingenting nå i ettertid. Når jeg gikk gravid hadde jeg humørsvigninger til tusen. Virker som om dette ikke har gitt seg helt ennå. Har først nå fått mens igjen, blør mye og har kraftige menssmerter. Vet dere når kroppen blir normal igjen?? Føler at hormonene er på total villspor, og det gjør ikke psyken noe godt i det hele tatt... Er så deppa.. Ser jo selvfølgelig gravide mager og små barn overalt, og kjenner det stikker litt i meg, men vet at det beste var at jeg tok den aborten. Tror depresjonen kommer av hormonene? Vil bare bli meg selv igjen.. Uten å måtte gå på medisin, er så sliten og deppa..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå