Gå til innhold

Gratulerer med dagen til meg selv og ikke i form....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er 13+4 i dag og så sliten,jeg får liksom alderi overskuddet tilbake.... Noen gode råd? Skal 1gang til jm den 15,litt over 1uke til,både gruer og gleder meg,har dager jeg liksom føler at det ikke er noe nedi der,men håper jm finner hjerte lyd og at det da blir litt mere virkelighetsfølelse på dette...Noen flere som har det sånn.har dere fått mage dere som er 13uker? Jeg er litt overvektig så har litt mage fra to tidligere graviditeter,men nå venter jeg på magen assa.....Noen flere som har det sånn eller???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med dagen!

Det blir sikkert bra når du får vært til kontroll. Jeg er nå 15+4 og magen er på god vei, men har ennå ikke kjent noe særlig liv der inne - så det går jeg også og venter på. Skal til jordmor imorgen og regner med at vi sjekker hjertelyd. Gleder meg også til ultralyden. Det blir mer virkelig da når man har et bilde å se på. Lykke til!

Skrevet

Jo takk,så spennende for deg da...Lykke til,jeg må vente en uke til føt jeg skal til jm og ca 1mnd til før ul,men det går fort;-) Lykke til videre!!!!

Skrevet

Grattis med gårdagen,Ate. :)

Jeg skal til jm på fredag, er da 14,3. Gleder meg, da skal vi prøve å finne hjertelyd. Jeg har også litt mage fra tre tidligere sv.skap, men forandrer fasong ganske fort når jeg blir gravid, så har begynt å få mage. Har heldigivis ikke lagt på meg mer enn ca 1 kg, men ,magen kommer fort her i gården, så er et under at jeg klarte å overraske flere da det ble offentlig at jeg skal ha nr 4..... :)Skal på ul om nøyaktig en mnd,gleder meg masse!!!

Gled deg til jm-timen du, det blir nok kjempekos! :) Og magen kommer snart,-derom er det ingen tvil... ;) Ha en fin dag! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...