Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #2 Skrevet 6. september 2009 sandra lyng haugen, hvis hun i det hele tatt kan kalles en artist...
Gjest Skrevet 6. september 2009 #4 Skrevet 6. september 2009 faktisk så finnes det en del av de synes jeg... Morten Abel er bare tragisk! Fikk helt noia av han etter den derre "you don't have to be gay" videoen hans... Skikkelig klyse-materiale i den der.. Har ikke klart ham siden. Ellers så er vel ikke Aleksander Rybak og hylinga og gnikkinga hans noe å skryte av heller. Og så har vi disse latterlige som ikke kan lage egen musikk som bare fikser på andres. Bjelleklang og alt annet lignende. Og til slutt: Alle disse country-skrikhalsene. Heidi Hauge har verdens mest irriterende stemme, og hu derre Wedvick eller hvordan det nå skrives. Irriterer vettet av meg!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #5 Skrevet 6. september 2009 Jan Thomas - DDE - Alexander Rybak
It's all about me Skrevet 6. september 2009 #6 Skrevet 6. september 2009 Uten tvil enig med deg HI. Mira Craig er helt forferdelig.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #7 Skrevet 6. september 2009 Vet ikke hva du mener med artist. Men jeg synes Tande P. er oppskrytt. Klarer ikke å se hva som er så morsomt med den fyren. Aldri ledd av han.
Gjest Skrevet 6. september 2009 #8 Skrevet 6. september 2009 Mira Craig har sjarm og talent. Norges dårligste artist er for øyeblikket Tone Damli Aaberget. Hun kan rett og slett ikke synge.
Aliena Skrevet 6. september 2009 #9 Skrevet 6. september 2009 Må nok si meg enig med Nougat, har ikke sansen for Tone. Egentlig ikke Mira heller, men hun er hakket bedre i hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #12 Skrevet 6. september 2009 Tone er da flink til å synge! irriterende er hun, men det er vel en annen sak? Jeg irriterer meg mer over at Hanne Krogh, Wenche Myhre og Jan Teigen har fått så mye TV-tid opp gjennom årene.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #13 Skrevet 6. september 2009 Tone Damli - Vant kun pga av sjarmen og utseende. Marion Ravn - Dopa tryne, som kom seg gjennom bakveien. Jan Teigen ....... herregud... - kan de snart ta kvelden?..... Åge Alexandersen, DDE, er bare IRRITERENDE !!!! Lene Malin gir meg magesår ...det er så mange atte....
cherry coke Skrevet 6. september 2009 #15 Skrevet 6. september 2009 Alejandro Fuentes Marit Larsen Tone D Aaberget.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #16 Skrevet 6. september 2009 Kjartan salvesen.. om han kommer under artist-benevnelsen..
Gjest Skrevet 6. september 2009 #17 Skrevet 6. september 2009 De nye gitarkameratene jah... Hehe, noen som sa has-beens? off nei, de er patetiske! For det første så har de jo ikke klart å covre mer enn to låter, og på live-albumet som er blitt reklamert for, så bruker de jo bare sine egne gamle låter... Fyyyyy, jeg er drittlei av de der. Synes nesten synd på dem for at de ikke har noe mer å komme med.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #18 Skrevet 6. september 2009 Kristian Valen. Han er en parodi uansett hva han gjør...
Tigerpote Skrevet 6. september 2009 #19 Skrevet 6. september 2009 Mira Craig er sexy og særegen! Ingen andre er som henne:) Dårlige artister: DDE Dansebandartister; Heidi Hauge, Jenny Jensen, Liv Marit Wedvig osv *grøsse* Katrine Moholt (som sanger, synes hun er søt som programleder etc) Marit Larsen Tone Damli Aaberge Sputnik Sandra Lyng Haugen
petite fleur Skrevet 6. september 2009 #21 Skrevet 6. september 2009 Kan ikke skjønne at dere synes Marit larsen er en dårlig artist, hun har fin stemme og fengende låter, synes jeg. Men, smaken er som baken.... :-) Jeg er fryktelig lite begeistret for Alejandro Fuentes. Han er kanskje flink, men jeg orker ikke den stønne-hvese-stemmen hans. Men førsteplassen gir jeg til Lene Alexandra. Synes ikke hun er flink å synge.
Trillet Skrevet 6. september 2009 #23 Skrevet 6. september 2009 Da jeg leste overskrifta var det første navnet som slo meg : TONE D AABERGET... Hun er så gørr og har stygge sanger!
TrustNoOne (but Me) Skrevet 6. september 2009 #24 Skrevet 6. september 2009 Linni Meister. Det er en skam at hun i det hele tatt ser på seg selv som en artist. *grøss*
Turid Laila Skrevet 6. september 2009 #25 Skrevet 6. september 2009 Maria Mena, utrolig at den dama i det hele tatt har fått en platekontrakt. Er ikke noen fan av Mira Craig heller, men Mena troner alene på toppen gitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå