Gå til innhold

Noen som har begynt med matstol til de små enda?


Gutt april 09 + ? august 11

Anbefalte innlegg

Merker at jeg gjerne dskulle hatt en egen stol til mini når vi selv sitter ved matbordet. Er det noen andre som har begynt med dette til tross for at barna ikke sitter selv? Evt hvilken har dere benyttet dere av? Han ligger ikke lenger men drar seg opp og skal bestandig sitte i fanget.

 

Trenger gode tips!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har vippestol med justerbar rygg. Så jenta vår sitter i den når vi andre spiser. Har ikke den i helt oppreist stilling enda siden hun er så lita, men hun er fornøyd bare hun slipper å ligge flatt :) Bruker også denne stolen når jeg gir henne grøt/frukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også en slik vippestol, men han skal liksom videre ut av denne! Går fint når han får mat i denne, for da sitter jeg ved siden av og har blikkontakt med han, men når vi spiser middag mister han den blikkkontakten fordi han sitter lengre nede enn oss andre, og da blir det hyl og grin..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke begynt enda nei. Hun sitter fint i vippestolen enda og er fornøyd med det.

Førstemann begynte vel å sitte litt i sånn høystol allerede da han var 5-6 mnd. Hvis ikke ble det hyl og skrik.:)

Går nok fint å sitte han i stol nå. Er jo bare snakk om noen minutter ved matbordet. I følge min helsesøster er det helt i orden. Du vil jo se om han sitter behagelig i stolen eller ikke. Tipper han fremover er han nok litt for liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en fisher price musical mobile swing...

I den sitter man nesten like høyt som de voksne...

Vår gutt sitter i denne mens vi spiser middag og når han får grøt.. helt super!!!

Det dumme er at den kun går til 9 kg, og gutten vår har akkurat bikket det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...