Gå til innhold

Vi KOOOOSER oss.

Mormor Tralle Tone Troll

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fredag kveld kom SolA mi, barnebarnet mitt på besøk og skal være hos mormor helt til neste søndag:) SÅ artig å ha henne her:) Hun koser seg sammen med lilletante på 2 år og store onkel som ble 7 i går:) Selv blir hun 4 om en mnd. Savner mamman sin litt, men vil IKKE snakke med henne i tlf. Lure på om ho e litt fornærma for mamma var jo borte i 2 daga før Sola skulle reise hit..

De leker så fint sammen alle tre, men GUD så glad jeg er for at jeg ikke har 3 så tette sånn til vanlig!!!

I dag har været vært KNALLFINT, onkel fiikk besøk av ei skolevenninne, så ei stund var de 4 som lekte ute i hagen og kosa seg.

STOR høstklem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres kos ut. Stilig å være tante når man er 2 år da:-))

He he, håper dere har knallvær ennå, her kan det liksom ikke gå en hel dag med opphold, det bare MÅ regne...

Ha en forsatt fin høst.

Skrevet

Høres ut som du koser deg vilt ;o)

Jeg er så heldig å ha mine barnebarn i nærheten,så jeg får kosa meg ofte.

Her er lille Onkel 3 år,å merker at han og eldste snuppa blir mer og mer knytta,som knoll og tott.Mye lek og krangler fremover tenker jeg ;O)

Kos deg og en stor høstklem tilbake =D

Skrevet

Så koselig det høres ut; må være artig med barnebarn! Her er det fremdeles minst ti-tolv år til, håper jeg c",)

Skrevet

Så deilig å få lov å kose seg med barnebarnet sitt i knallværet:) Og som du nevner, så er det sikkert fint å vite at man ikke har sååå mange små samtidig bestandig også.

Jeg gleder meg til den dagen jeg skulle være så heldig å oppleve mormor-rollen! Tenk så fantastisk!

Enn så lenge så nikoser vi oss med minste attpåklatten og nyter hvert øyeblikk. De flyr avsted her i dårlige været:)) Mye kos inne blir det jo da:) Kakao og raggsokker!

Diger høstklem til deg også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...