Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 Fredag kveld kom SolA mi, barnebarnet mitt på besøk og skal være hos mormor helt til neste søndag:) SÅ artig å ha henne her:) Hun koser seg sammen med lilletante på 2 år og store onkel som ble 7 i går:) Selv blir hun 4 om en mnd. Savner mamman sin litt, men vil IKKE snakke med henne i tlf. Lure på om ho e litt fornærma for mamma var jo borte i 2 daga før Sola skulle reise hit.. De leker så fint sammen alle tre, men GUD så glad jeg er for at jeg ikke har 3 så tette sånn til vanlig!!! I dag har været vært KNALLFINT, onkel fiikk besøk av ei skolevenninne, så ei stund var de 4 som lekte ute i hagen og kosa seg. STOR høstklem fra
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. september 2009 #2 Skrevet 8. september 2009 Høres kos ut. Stilig å være tante når man er 2 år da:-)) He he, håper dere har knallvær ennå, her kan det liksom ikke gå en hel dag med opphold, det bare MÅ regne... Ha en forsatt fin høst.
=0)attpåklatt en gogutt(O= Skrevet 8. september 2009 #3 Skrevet 8. september 2009 Høres ut som du koser deg vilt ;o) Jeg er så heldig å ha mine barnebarn i nærheten,så jeg får kosa meg ofte. Her er lille Onkel 3 år,å merker at han og eldste snuppa blir mer og mer knytta,som knoll og tott.Mye lek og krangler fremover tenker jeg ;O) Kos deg og en stor høstklem tilbake =D
Reveenka Skrevet 8. september 2009 #4 Skrevet 8. september 2009 Så koselig det høres ut; må være artig med barnebarn! Her er det fremdeles minst ti-tolv år til, håper jeg c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. september 2009 #5 Skrevet 8. september 2009 Så deilig å få lov å kose seg med barnebarnet sitt i knallværet:) Og som du nevner, så er det sikkert fint å vite at man ikke har sååå mange små samtidig bestandig også. Jeg gleder meg til den dagen jeg skulle være så heldig å oppleve mormor-rollen! Tenk så fantastisk! Enn så lenge så nikoser vi oss med minste attpåklatten og nyter hvert øyeblikk. De flyr avsted her i dårlige været:)) Mye kos inne blir det jo da:) Kakao og raggsokker! Diger høstklem til deg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå