Gå til innhold

konstant vondt i hodet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hele tiden vondt i hode, har ikke gått en dag etter at jeg ble gravid hvor jeg ikke har vondt i hodet.. noen som vet hva dette kan komme av? det er veldig dumt at jeg har det, da det ikke er så bra og få i seg så mye smertstillende.. bruker tigerbalsam,men hjelper ikke så stort siden jeg må ta det på vær dag.. noen som vet hva dette kan komme av? sover normalt, spiser normalt.. får ikke i meg så mye brus/godteri. hm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hodepine under graviditet kan v'ære ganske vanlig å komme av hormonelle forandringer i kroppen, desverre. Kjenner flere som har slitt med dette under svangerskap. Jeg vil anbefale deg å drikke mye vann da det kan hjelpe. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter også med hodepine innimellom, spessielt hvis jeg er sliten etter jobb eller lignende.. Det er visst det økte blodvolumet som gjør dette, man kan også bli litt svimmel sammen med denne hodepinen, det har skjedd meg noe få ganger. Det skal hjelpe å drikke vann og ta det med ro når du kjenner hodepinen er på vei men ikke alltid like lett :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Takk for svar. Jeg var hos legen sist uke, hun sa jeg hadde mangel på jern, men har begynnt med jern tabletter, så merker at det fungerer på svimmelheten.. men er irriterende og ha konstant vondt i hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det hjelper å tenke lyse tanker, kose seg mest mulig og slappe av. Har selv fryktelig mye hodepine, noe jeg ellers aldri har, og jeg unngår smertestillende. Hørte forresten i dag at paracet er den eneste smertestillende vi burde ta når vi har barn i magen... (Sikreste). Jeg har ellers vært mye trøtt/ sliten disse 12 ukene.

 

Når jeg kjenner hodepina legger jeg meg nedpå hvis jeg kan (da sovner jeg ofte), men drikker vann med lime og demper generelt tempo uansett. Det hjelper hvertfall noe. Åpen for flere tips!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...