Gå til innhold

spm til vinterbarnmødre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal kjøpe voksipose til å ha i vogna til vårt kommende vinterbarn, er det noe spes merke noen kan anbefale?

Lurer også på om det er nødvendig med en vinterdress til barnet? Blir det ikke mye med vinterdress og voksipose i vogna? Og hvordan dress bør jeg evt kjøpe? Har sett en rimelig en på H&M, er disse gode nok?

Tusen takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ang vinterdress så hadde jeg på min sånne søte som en kjøper på H&M, cubus. ol. De holder i massevis de. Babyen ligger jo godt nedi pose i vogna.

Skrevet

Nå er Voksi et eget merke og et par varianter bare for å bemerke det.

Selv haddejeg lammskinnsposen jeg selv brukte som baby til min lille gutt som ble født i januar. Den skal jeg bruke denne vinteren også, så lenge den passer. Den er litt mindre enn de lammeskinnsposene som er å få kjøpt nå.

Ville nok også valgt lammeskinnspose om jeg skulle kjøpt ny pose også. Har ikke helt bestemt meg for hvilken jeg vil ha når den blir for liten, men testvinneren fra i fjor er en jeg vurderer om jeg får tak i den. Den er ikke så lett å få tak i, og jeg bor litt langt unna den butikken jeg vet som fører de(Rudo i Oslo).

Her ser du testen fra i fjor:

http://www.klikk.no/foreldre/article400012.ece

De vinterdressene fleece/vattert velour som du finner i babyavdelingene i butikkene er gode nok dresser til å bruke i en vinterpose i vognen. Jeg hadde en lett vattert velourdress til min gutt, hadde vanlige klær under. Hadde dyne oppå posen for å lune på de kaldeste dagene og han hadde det varmt og godt i vognen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...