awesome Skrevet 6. september 2009 #2 Skrevet 6. september 2009 Svisker skal hjelpe! Ta en skje tran eller olivenolje. Jeg har kjøpt en flaske olivenolje med hvitløkssmak. Bruker mye på salat og pasta og det funker godt for meg!
nesten30 Skrevet 6. september 2009 #3 Skrevet 6. september 2009 svisker/sviskedessert/sviskesaft rosiner rikelig drikke, type vann gele og seigmenn....gelatinen smører tarmene og kan forebygge aktivitet
mamma1980 Skrevet 6. september 2009 #4 Skrevet 6. september 2009 plommer på rema virker godt på meg i hvert fall... men i tilfeller der en føler ingenting hjelper kan en ta Laktulosemiddel til vedlikehold. anbefalt av apoteket for treg mage... Er det skikkelig fortoppelse kan man prøve Laxoberal (flaske) til du kommer deg på toalettet skikkelig. Begynn forsiktig.
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 6. september 2009 #5 Skrevet 6. september 2009 Jeg anbefaler Biola med blåbærsmak
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 6. september 2009 #6 Skrevet 6. september 2009 Signerer Mi tesoro her.. Hjelper godt for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå