Gå til innhold

Babysvømming med både mor og far i vannet... Eller????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

I morgen er første dag på babysvømminga. Jeg tok det for gitt at både jeg og faren skulle være ute i bassenget sammen med lillegutt, men nå hører jeg at noen andre skal ha faren på "land" fordi det er mest praktisk! Og at det kanskje ikke er så vanlig at både mamma og pappa er med ute i vannet.... Så nå ble jeg veldig usikker, og vil veldig gjerne høre andres erfaringer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der vi gikk, så kunne både mor og far være i vannet med babyen. Vi hadde anledning til dette kun en gang, og da var det mannen min som tok babyen med seg for å skifte (gikk fortere da det er færre menn som skal skifte enn damer). Jeg synes det var koselig at mannen min var med. Det var flere par som alltid var sammen i vannet (og da hadde faren med seg barnet for å skifte/dusje), noen som hadde begge foreldre noen ganger, og andre som aldri hadde med den andre. Vi hadde faktisk en pappa uten mor tilstede- var koselig det. Det er nok ikke så vanlig at begge foreldre er ut i vannet, men jeg syntes det var veldig koselig da mannen min var med.

Jeg synes dere skal gjør akkurat som føles riktig for dere. :-)

Skrevet

Vi er begge to og skal fortsette med det, fordi jeg synes det er koselig!:)

Skrevet

Der vi går kan begge være med i vannet. Synes nå det er mest koselig:)

Skrevet

Der vi går er også både mamma og pappa i vannet :) Det er jo mye mer hyggelig for alle om både mamma og pappa kan være ute i bassenget sammen med den lille :)

Hopp i vannet begge to og kos dere :)

Skrevet

Takk! Det var akkurat disse svarene jeg trengte :) Gleder meg til i morgen :)

Skrevet

Vi går på ettermiddags babysvømming og er ti barn hvor alle har både mamma og pappa med ute i vannet - veldig koslig:)

Skrevet

Vi har også både mamma og pappa i vannet, som alle de andre som var der. Den ene gangen pappaen ikke kunne være med følte jeg meg litt alene! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...