Gå til innhold

åhhhh gud....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk så intest kramper/vondt imagen underlivet isted at jeg trudde jeg skulle dø( er ikke gravid så vidt je vet-gårpå p-piller) måtte sette meg ned på do og svetten bare rant og jeg var sååå svimmel.2 gangen jeg opplevd dette.trudde kanskje det var at jeg måtte på do sidenjeg har vodt i magen sånn og ja unskyld ekkle detaljer men det kom litt dritt for å si det sånn..ble litt bedre men vart fortsatt svimmel og vondt i underllivet..2 ganger jeg opplever det .1 gangen da var jeg gravid og uken etter mistet jeg men kan ikke tru at jeg er det nå??men et jo ikke...lurte bare på om noen andre av dere opplevd sånn før? sikkelig ekkelt.svetten batre rant og rant,likefør jeg svimte av og:( uff..lignet nesten på som at jeg skulle føde..skummelt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert bare omgangssyken eller noe sånt

Skrevet

Har akkurat hatt det samme. Bare omgangsyke på meg. SKIKKELIGE magesmerter. Har ikke opplevd noe lignende siden fødsel...

Skrevet

Kan være en mild matforgiftning. Jeg får det sånn en gang i blandt selv. Men det går jo over etter det som irriterer har kommet ut, så det er nok ikke noe farlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...