jula08 Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 Hei hvor lang tid før babyen faktisk kom begynte dere å merke/skjønne at noe var på gang? Snakker ikke om skikkelkig vonde og jevne rier, men at noe var på gang? Jeg har 10 dager til termin og er ca 27 mil fra sykehuset så trenger å kunne planlegge litt mer for å begynne hjemturen i god tid før babyen faktisk kommer.
*1+1=2 små* Skrevet 6. september 2009 #3 Skrevet 6. september 2009 hmm jeg hadde en "følelse"(dro til sykehuset tidlig samme kvelden fordi jeg tenkte at noe var i gang..ble sendt hjem igjen men bare 30min etter at vi kom hjem begynte riene) Så nei, merket egentlig ingenting konkret. Hadde en del maserier men det hadde jeg jo veldig lenge:P
chiquetita Skrevet 6. september 2009 #4 Skrevet 6. september 2009 Jeg har kune en fødsel å referere til siden nr to ble satt igang. Da våknet jeg om natten og måtte på do ca kl 5 og på vei til badet gikk slimproppren som ikke var en propp men blodblandet slim. Trodde at vannet var gått jeg og vi dro til sykehuset. Ble undersøkt og jordmor sa vi hadde god tid og ble sendt hjem igjen. Riene kom litt etter litt og babyen ble født i tolv tiden så vidt jeg husker. Jeg hadde ikke merket noen ting før kl 5 den morgen babyen kom altså
***Juanita*** Skrevet 6. september 2009 #5 Skrevet 6. september 2009 Jeg merket det kvelden før riene begynte. Var to dager over termin og hadde vært ute og gått en ganske lang tur. Følte meg litt rar, men tenkte ikke noe mer over det. Tidlig neste morgen våknet jeg av at jeg hadde rier. Hadde ikke hatt noen andre fornemmelser på forhånd.
kajfla Skrevet 6. september 2009 #6 Skrevet 6. september 2009 jeg merket det 2 dager før jeg fødte. Var litt små stikking nedentil, og litt murring i ryggen.
jula08 Skrevet 6. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 6. september 2009 Hvor lang tid tok det fra dere merket at dere var igang til barnet kom ut da?
Gjest Skrevet 7. september 2009 #8 Skrevet 7. september 2009 Småstikking nedentil?? I underlivet?? *hurra* og murring i ryggen?! Andre som vet om dette er et tegn på at fødselen snart starter? Da er det jo lov å håpe at det snart skjer noe hos meg også da.. Jeg har også noe småstikking i underlivet.. Ryggen min hadde jeg en del vondt i i går kveld. Selv om jeg har 21 dager igjen til termin og er førstegangs er det jo lov å håpe at det snart skjer noe her. Jeg og mannen hadde sex i går, og jeg fikk i meg noe kanel senere den dagen, så vi har begynt med de kjerringrådene som finnes..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå