Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #4 Skrevet 6. september 2009 Etter en god del tenking og usikkerhet har jeg kommet frem til AP. Jeg prøver å holde meg unna valgflesket og ser heller tilbake på hvordan ting har vært.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #5 Skrevet 6. september 2009 Jeg syntes også det var vanskelig å komme frem til et valg, men fokuserte på hva jeg vil ha frem, hvordan jeg vil ha det og hva som er viktig for meg de neste årene. Jeg fokuserte ikke på hva jeg ikke vil ha, kun hva jeg vil ha. :-) Hilsen 14:26.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #6 Skrevet 6. september 2009 ja, jeg tenker slik at, hvis jeg stemmer ap- vet jeg at ting ikke vil forandre seg. for det er lite som har blitt gjort fra dems sin side, etter di ble valgt. men om jeg stemmer FRP- kan det jo hende at ting går vannrett inn i hel**tte. men på en annen side, kan det jo hende at ting forandrer seg til å bli bra også..
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #7 Skrevet 6. september 2009 Ønsker hverken SV eller FrP i regjering så fra meg blir det en stemme til Venstre
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #8 Skrevet 6. september 2009 jeg vil stemme Venstre, men er usikker, redd for at det skal gi makt til Frp-det er jo virkelig to vidt forskjellige partier!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #9 Skrevet 6. september 2009 det var fornuftig sagt, 14:26 hehe, ja må vel sette meg ned og lese partiprogrammene igjen, trur jeg:) HI
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #10 Skrevet 6. september 2009 Venstre vil alliere seg med FrP, da. De horer for alle som vil ta dem med i regjeringsposisjon. Jeg stemmer AP!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #11 Skrevet 6. september 2009 Takk og lykke til med valget Hilsen 14:26
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #12 Skrevet 6. september 2009 Nei, det tror jeg ikke. Jeg tror at det vil ende med at Høyre, Venstre og KrF vil alliere seg. FrP vil aldri gi statsministerposten til Høyre og da vil ikke Høyre gå i regjering med FrP. Men Høyre vil i regjering og vil da gå sammen med Venstre og KrF
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. september 2009 #13 Skrevet 6. september 2009 i år stemmer jeg taktisk. jeg vil ha en rødgrønn regjering. og derfor stemmer jeg SV. Jeg ønsker ikke en mindretallsregjering av AP, fordi jeg tror at man får gjort mye mindre i en mindretallsregjering en i en flertallsregjering. desuten syns jeg den rødgrønn regjeringen gjort en god insatts for mange grupper i samfunnet.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #15 Skrevet 6. september 2009 Det blir enten Rødt eller SV. Satser på at jeg ender opp med SV. Må jo være litt taktisk. Orker ikke noen borgerlig regjering!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #16 Skrevet 6. september 2009 Stemmer SV- pga miljø, utdanning, familie og rettferdighet!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #18 Skrevet 6. september 2009 Jeg skal stemme venstre. Ang sammarbeid mellom venstre og frp har venstre sakt klart at det ikke kommer på tale. Så med mindre de har gått tilbake på det så blir det Venstrestemme her i huset. Lurte litt på krf men da så jeg at de er i MOT selvbestemt abort. Selv om det nok ikke er aktuelt i Norge (ettersom krf ikke kommer alene til makta), nekter jeg å gi min stemme til noe så arkaisk!
Lykke X 4 Skrevet 6. september 2009 #19 Skrevet 6. september 2009 Krf, på grunn av familiepolitikk og miljø.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #20 Skrevet 6. september 2009 Jeg stemmer venstre pga: Familipolitikk bl.a fleksibel foreldrepermisjon på 15 mnd Miljøvern/kollektivtrafikk Borgerlønn Fri rettshjelp m.mer
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #24 Skrevet 7. september 2009 Skal stemme SV! Er partimedlem, så valget er ikke så vanskelig akkurat;)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2009 #25 Skrevet 7. september 2009 Så flott at det er så mange røde her! I tidligere partiinnlegg, så virket det som det var en hovedvekt av FrP'ere. Bruk hodet, stem rødgrønt! Sterkt SV i en rødgrønn regjering, og Rødt inn på tinget! Det er mitt drømmeutfall av valget! Bare en uke igjen, spennende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå