Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #1 Skrevet 6. september 2009 har falt helt for Bertine og mine andre barn har alle to navn, men kommer ikke på noe som passer hvis bertine skal stå først!.... hmmm..
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #2 Skrevet 6. september 2009 Liv Bertine er fint (selv om Bertine ikke står først). Om Bertine skal stå først så synes jeg det burde stå alene
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #3 Skrevet 6. september 2009 Hun må vel ikke ha to navn selv om søsknene har det? Jeg synes også Bertine er et fint navn, men det er såpass langt og tungt at jeg ville hatt det alene. Blir altfor mange stavelser i navnet om hun skal ha både et mellomnavn og etternavn etter dette..
Salmonella - tobarnsmamma Skrevet 6. september 2009 #4 Skrevet 6. september 2009 synes også at bertine passer best alene
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #5 Skrevet 6. september 2009 Kjæresten min har 3 søsken. Bare én av de 4 har ikke to navn,- men det gjør da vel ingenting?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #6 Skrevet 6. september 2009 kjenner ei som heter Hanne Bertine;)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #8 Skrevet 6. september 2009 Gi henne gjerne navnet Bertine Amalie. Men ikke insister på at folk skal bruke mer enn det første navnet.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #9 Skrevet 6. september 2009 hvis jeg hadde 2navn på mine andre barn ville jeg hatt det på dette også :-) men det er jo meg :-) bertine- alice/louise/elise Bertine tonette/alette B- constance var også veldi fint bertine er sånn ett søtt navn :-)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #10 Skrevet 6. september 2009 Hei, Bertine er nydelig. Det heter datteren vår. :-)) Vurderte også 2 navn, men endte på kun Bertine. Synes Bertine er fint sammen med bl.a. : Bertine Sofie Bertine Marie
Anonym bruker Skrevet 6. september 2009 #12 Skrevet 6. september 2009 Bertine Marlen Bertine Elise Bertine Amalie Bertine sofi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå